Kyllä vaihtamalla paranee!

vuudivuu

DNA-mainoksessakin sanotaan, että: "vaihtamalla paranee" joten ei muuta, kuin vaihtamaan :)

11

931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks dnan asiakas.

Mä voisin vaihtaa muun liittymän dnahan mut en toisinpäin. Tosin..mulla on jo dnan liittymä joten ei tarvi vaihtaa. Olen siihen ihan tyytyväinen. Laskut pysyneet aisoissa jne joten kaik hyvin.

• vaihtanut

totta on, kyllä parani kun vaihdoin dna:n saunikseen. nyt jopa toimii ja vieläpä ilman pätkimistä

• yks dnan asiakas
        vaihtanut kirjoitti:

totta on, kyllä parani kun vaihdoin dna:n saunikseen. nyt jopa toimii ja vieläpä ilman pätkimistä

Mä pysyn dnassani kiinni kuin hitsattu enkä IKINÄ vaihtais johonkin Saunikseen. Sauniksen kanssa ei saa kuin ongelmia ongelmien perään. Lue vaikka foorumeita niin huomaat.

Mulla ei dna pätki ja onkin ainoa joka toimii kunnolla. On nimittäin kokeiltu myös Saunikset ja Elisat ym.

• yks "sauniksen" asiakas
        yks dnan asiakas kirjoitti:

Mä pysyn dnassani kiinni kuin hitsattu enkä IKINÄ vaihtais johonkin Saunikseen. Sauniksen kanssa ei saa kuin ongelmia ongelmien perään. Lue vaikka foorumeita niin huomaat.

Mulla ei dna pätki ja onkin ainoa joka toimii kunnolla. On nimittäin kokeiltu myös Saunikset ja Elisat ym.

Huoh, itselläni ollut 3 vuotta jo tämä niinsanottu "saunis", eikös tämä "saunis" ole ihan elisan omistuksissa tai vastaavaa, minunmielestäni vika on nyt KÄYTTÄJÄSSÄ, jos et osaa käyttääkkuin DNA:ta, itse olen omistanut vain DNA prepaidin, enkä kadu vaihtaneeni sitä.

• Hevonkenkä

Piti lukea toisenkin kerran, ennenkuin sytytti.
      Ihan hyvät naurut.

• vaihdan heti

niin, MITES VAIHDAT, KUN SOPIMUS ON MÄÄRÄAIKAINEN, ja dna tienaa vastaanottamalla vikailmoituksia, joihin eivät edes reagoi. Parempi on mainostaa, että testaa kaikki operaattorit, ennenkuin laitat nimesi dna-huijauksiin.

• vaihtaisin

Elisan pois ja mieluiten DNA:han mutta kun asiakaspalveluun joutuu jonottamaan puoli päivää ja vielä maksamaan siitä. Kertaalleen pääsin läpi yllättävän nopeasti (45min) ja sieltä sitten neitokainen totesi että määräaikaisuutta on jatkettu vuodella, joten tässä sitä nyt ollaan kiinni.
      Että kyllähän se vaihtamalla paranisi jos olisi vaan niin helppoa.
      Jotkut ei ilmeisesti saa asiakkaita pidettyä kuin väkipakolla.
      Onkohan Elisa muilla yhtiöillä (saunalahti, kolumbus, muitakin?) sama käytäntö että määräaikaisuus isketään vaikka asiakas sanoisikin ettei missään nimessä saa laittaa ja sitä uusitaan nuinkin pitkällä ajalla?
      En kyllä mihinkään Elisaan liittyvään enää halua kunhan tästä pois pääsee.

• ANC

DNA:ta en ota ikinä. Vt**aa töykeät myyjät, jotka eivät usko puhetta. Väkisin yritetään myydä liittymiä kahden vuoden sopimuksilla.

• _börje_

Tänään vaihdoin kiinteän laajakaistan dna:n mobiiliin laajakaistaan ja kuukausimaksi tippui 40 EUR --> 10 EUR. Yhtä hyvin toimii kuin edellinenkin yhteys.

• toimiikin
        _börje_ kirjoitti:

Tänään vaihdoin kiinteän laajakaistan dna:n mobiiliin laajakaistaan ja kuukausimaksi tippui 40 EUR --> 10 EUR. Yhtä hyvin toimii kuin edellinenkin yhteys.

yhteys hyvin. niin teki minullaki muutaman kuukauden kunnes ei enää toiminutkaan hyvin ja lopulta ei enää lainkaan. olen kuullut monelle käyneen samoin. kannattaa muistaa tämä.

• sinä
        toimiikin kirjoitti:

yhteys hyvin. niin teki minullaki muutaman kuukauden kunnes ei enää toiminutkaan hyvin ja lopulta ei enää lainkaan. olen kuullut monelle käyneen samoin. kannattaa muistaa tämä.

vittu saatana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe