kertokaa ihmeessä mikä naisessa viehättää? esim minkä tyyliset vaatteet
Mikä on seksikästä?
34
2632
Vastaukset
- öööh
vaatteet ne ainakin minua nyt vähiten kiinnostaa naisessa... o__O
- kerron ihmeessä
- Terveys (ei polta, kännää, hyvä iho jne.)
- Hoikka, timmi kroppa. Ei laihaläski vaan kiinteys ennenkaikkeaan.
- Tuuheat pitkät hiukset. Värillä ei väliä kunhan ei mikään outo ja epäluonnollinen.
- Nätit kasvot, kauniit piirteet.
- Terhakat ja kiinteät rinnat.
- Hyvä itsetunto muttei itserakas.
- Omansa kanssa yhteen sopiva luonne/kiinnostukset/huumori jne.
Ja jos noista vaatteista pitää jotain sanoa niin ihan perusvaatteet... joku toppi ja farkut, korkkarit ehkäpä.- -Noir-
No olipa kliseinen perussetti. Kertoo että sinä olet yllätyksetön mattimeikäläinen.
- ¨¨¨¨
Huh huh!
- Perussettiä
Jos sinun vaatimuksesi ovat nuo,olet kai itse siisti,hyvälle tuoksuva,n. 187cm,tumma,hyvin toimeentuleva,seksikkäästi ja siististi pukeutuva sopivasti komea(ei liikaa) hyvän itsetunnon omaava lihaskimppu?;) Noilla vaatimuksila on vähintäänkin oltava tätä luokkaa...usko huviksesi;)
- Ukkometsolla
Minua viehättää nainen, joka osaa käyttäytyä tilanteessa kuin tilanteessa. On ystävällinen, iloinen ja keskusteleva. Ei siis koppava, miessukukuntaa kritisoiva tai itseään korostava. Vaatteista ehdottomasti seksikkäin on kesämekko tai hame ja toppi. TYkkään minihameista mutta ei liian lyhyistä tai minihame korkokengät yhdistelmästä; on liian tyrkky.
Seksikäs nainen viihtyy vartalossaan, olipa se minkämuotoinen tahansa. Itse nautin kauniiden säärien katselusta ja isohkosta rintavarustuksesta.- sitä
kaiklle luoja ole antanut niitä isoja rintavarustuksia
- asiaa..
Kerranki kuvaus sopii minuun :) paitsi että taidan olla yli-ikäinen.
- sopisi
minuunkin, vaikka en omistakaan niitä isoja rintavarustuksia vaan ne ovat keskikokoa.
- MUNAKARI
Myös minua viehättävät nuo seikat. Olemuksesta tietää heti, miten puoleensavetävä juuri se nainen on.
- MUNAKARI
sitä kirjoitti:
kaiklle luoja ole antanut niitä isoja rintavarustuksia
Aina niin käsien/läven täydletyä?
- sekä
käytöstavat. Harva mimmi osaa nykyään sanoa kiitos jos pitää dörtsii auki. Ja speksit. Kunnon rillipiru.
- hohhoi...
Pakko tähän väliin möläyttää että kyllä sen oven avaaminen naiselle (tai kenelle hyvänsä ihan kohteliaisuudesta) on sellainen peruskohtelias ele josta ei tarvitsisi kenenkään mitään kiitoksia lausua. En minä ainakaan kiitä jos naapuri sanoo huomenta? Ihan vastaava joku oven avaaminen...
hohhoi... kirjoitti:
Pakko tähän väliin möläyttää että kyllä sen oven avaaminen naiselle (tai kenelle hyvänsä ihan kohteliaisuudesta) on sellainen peruskohtelias ele josta ei tarvitsisi kenenkään mitään kiitoksia lausua. En minä ainakaan kiitä jos naapuri sanoo huomenta? Ihan vastaava joku oven avaaminen...
Itse ainakin kiitän AINA jos joku pitää ovea auki tai avaa sen mulle. Vastaavasti jos ite pidän ovea auki niin kyllä se on mukava jos toinen sanoo kiitos. Yleensä ihmiset kyllä sanovatkin kiitos, varsinkin vanhemmat, ehkä jotkut teinit ei osaa mitään käytöstapoja ja menee nokka pystyssä vain ovesta läpi leikkien jotain kuninkaallista jonka ei tarvii kiittää sitä palvelijaa joka pitää ovea auki...
Se kiitos sana ei paljoa sun energiaa vie joten sen voi aivan yksinkertaisesti sanoa jos joku tekee jonkun hyvän eleen, esim pitää ovea auki.- täälläkin
beefcake kirjoitti:
Itse ainakin kiitän AINA jos joku pitää ovea auki tai avaa sen mulle. Vastaavasti jos ite pidän ovea auki niin kyllä se on mukava jos toinen sanoo kiitos. Yleensä ihmiset kyllä sanovatkin kiitos, varsinkin vanhemmat, ehkä jotkut teinit ei osaa mitään käytöstapoja ja menee nokka pystyssä vain ovesta läpi leikkien jotain kuninkaallista jonka ei tarvii kiittää sitä palvelijaa joka pitää ovea auki...
Se kiitos sana ei paljoa sun energiaa vie joten sen voi aivan yksinkertaisesti sanoa jos joku tekee jonkun hyvän eleen, esim pitää ovea auki.Kiitän aina ja itsekin saan kiitosta oven avaamisesta ym. auttamisesta. Olisin monta kertaa ollut pulassa jos ei joku kohtelias herrasmies olisi tullut avuksi.
Esim. olimme konsertissa jossa väliajalla joimme kahvia kertakäyttömukeista. Vieressä istuva herra sanoi että hän voi samalla viedä mukin roskiin kuin omansakin. Pieni mutta kiitoksen arvoinen teko. - sanoo huomenta
hohhoi... kirjoitti:
niin siihen vastataan huomenta. Sivistynyt ihminen puhuu takaisin jos hänelle puhutaan. Näin ainakin mun maailmassa (toive sellaisessa). Suomalaiset ovat vain niin junttia jengiä, mutta mehän ollaan noustu sieltä merestä maalle vasta pari tuhatta vuotta sitten.
- MUNAKARI
beefcake kirjoitti:
Se kiitos sana ei paljoa sun energiaa vie joten sen voi aivan yksinkertaisesti sanoa jos joku tekee jonkun hyvän eleen, esim pitää ovea auki.JOHAN ON VITSI
- jfdjkdfjkdfjk
beefcake kirjoitti:
Se kiitos sana ei paljoa sun energiaa vie joten sen voi aivan yksinkertaisesti sanoa jos joku tekee jonkun hyvän eleen, esim pitää ovea auki.enkä vain siksi että olen sivistynyt ja perus käytöstavat omaava vaan pelkään mitä te vanhat harput ajattelisittekaan jos en kiittäisi ja kumartelisi ja auttaisi ja nostelisi kaikenmaailman kolikoita ja availisi ovia ja rupattelisi bussipysäkillä!
ei me nuoret voida sille mitään, että te surkeampien aikoijen sukupolvet olette joutuneet elämään vanhanaikaisesti lapsiorjana omassa kodissa ja isän pahoinpitelemäksi ja raiskatuksi ja ties mitä muuta sen ajan köyhyyskuvioita.jos nykyaikana onkin käytöstapojen puutetta nuorten keskuudessa niin ainakin ihmisarvot ovat lähemmäs kohdalleen! - 1tyyppi
hohhoi... kirjoitti:
Ei ole olemassa kohteliaisuutta josta olisi korrektia jättää kiittämättä.
Älä yritä puolustella huonoja tapojasi.
Tervehdykseen vastaamatta jättäminenkin osoittaa huonoja tapoja.
Sinun ei pitäisi edes puhua kohteliaisuudesta, kun näyttää olevan niin vieras asia. - Rowen82
hohhoi... kirjoitti:
...kiittäminen oven avaamisesta kuuluu myös ihan peruskohteliaisuuteen, samoin kuin kiittäminen muistakin kohteliaista teoista. Kohteliaat sanat taas ovat asia erikseen, mutta kyllä niihinkin kuuluu vastata. Jos naapurisi sanoo sinulle huomenta, niin hyviin tapoihin kuuluu vastata siihen sanomalla itse myös huomenta. Olet todella epäkohtelias, jos toinen avaa sinulle oven tai tervehtii sinua, ja kävelet vaan hänen ohitsensa suu supussa.
- joten ei vähäteltävää
Itselläni hoikka,ns. kehuttavan arvoinen isohkorintainen body,mutta ilman pientä couturea olisin ihan lankku jossain V-teepaidassa Espritiltä.Hyviähän nekin ovat-mutta nimenomaan suihkun jälkeen sohvalla löhötessä..Eli älkää vähätelkö hyvien toppien tuotearvoa.Kaikki kaipaavat hyviä vaatteita sellaiseen hetkeen jolloin ollaan muiden arvosteltavina!Ei se tee kenestäkään turhamaista.Huono viisaus:kateelliset tai rumat ne vaatteilla koreilee.Aivan perätön juoru.
Pidän ihannekauneutena jotain joka olisi Marilyn Monroeta 2-3 kokoa pienempi mutta muuten yhtä normaalin näköinen.En ihannoi tikkuja mutta en myöskään sairaalloista lihavuutta.Oikea kurvikkuus on mainiota eikä ollenkaan sairaalloista.Se on sitä,että isossa naisessa saa rintoja yms. ollakin enemmän.- pienempänä
olis muodoton tikku. Tossa sun kuvauksessa ei ollu mitään järkee.
"Pidän ihannekauneutena jotain joka olisi Marilyn Monroeta 2-3 kokoa pienempi mutta muuten yhtä normaalin näköinen."
Silikonit ja perseimplantit?Ko? - uuhh
pienempänä kirjoitti:
olis muodoton tikku. Tossa sun kuvauksessa ei ollu mitään järkee.
"Pidän ihannekauneutena jotain joka olisi Marilyn Monroeta 2-3 kokoa pienempi mutta muuten yhtä normaalin näköinen."
Silikonit ja perseimplantit?Ko?laiha nainen, pienet rinnat ja piukka peppu
- *oks*
uuhh kirjoitti:
laiha nainen, pienet rinnat ja piukka peppu
eli lapsia ihailet
- kiitti
*oks* kirjoitti:
eli lapsia ihailet
vaan
- MUNAKARI
On parempi huosujen kannatteluun. Henkselit vai vyö?
- sopusuhtaisuus
Paksut reidet ja lyllerömäisyys ei ole seksikästä.
- on...
iloinen ja rietas mieli, isot tisut, muhkea takapuoli ja vankka masu :-)
todella seksikäs nainen:
http://filesmelt.com/Imagehosting/pics/2ea198fe505eb81cd84571cce9c074e5.gif
Vielä päälle iloinen luonne ja polla leikkaa suht kohtuudella, niin avot!- eipä oo
noin laihalla noin isoja oikeita rintoja ;)
- kaiken kaikkiaan
tärkein ja klassinen pointti, minkä naiset ittekkin tietää, on pitkät hiukset..
lyhyt tukkasesta ei oiken saa tekemälläkään sitä "viehättävää"- Lyhythiuksinen nainen
Mikä ihme siinä on,että pitää olla pitkät hiukset naisella?Kun aika harvalle ne sopii ja ovat edes viehättävät.Suomalaisella naisella harvalla on sen kuntoiset hiukset,että niitä kannattaa pitkinä pitää.Sitä paitsi roikkuvat pitkät hiukset vanhentaa.Minusta tuo pitkähiuksisuuden pakkous on ihan samaa kuin etten itsekään siedä puolikaljuja miehiä,vaikkeivat he hiuksien harvuudelle mitään voi.Ja isojen tissien kaipaajille tekisin vastavedon; toivottavasti teidän munassa on myös sitten kokoa,saman vertaisista asioistahan puhutaan.Kukaan ei tissiensä koolle mitään voi kuten ei munankaan koolle.Olenkin päättänyt tehdä vastakysymyksen seuraavalle miehelle,joka nettideiteillä kysyy kuppikokoa.Kysyn suoraan munan kokoa.Tosin suurimmalla osalla kuulostaa olevan iso,ainakin 20cm ja se 6cm paksu;))))uskoo ken haluaa....
- zazige
Toki ulkonäkö tulee olla yes,mutta vaikka olis kyseessä aikas tavallisen näköinen nainen,niin hän voi hurmata sinut häikäisevällä karismalla ja älyllä-pakettiin kuuluu myös hyvä ryhti,nuorekkuus,mutta kypsyys henkisesti,hyvä yleistieto ja joustavuus sekä muutenkin positiivisuus ja iloisuus.
Ulkoisesti voi olla normaalin kokoinen ja painoinen,pilkettä silmäkulmassa,sinut itsensä kanssa...mutta tällainen nainen on kyllä aikas harvinainen otus,vielä kun ajattelee,että hän ei kuulu juoruämmiin ja muihin negatiivisen energian lähettiläisiin-niin sanoakseni;))... - klimunakumu
Hömpön pönttö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171