Niin siis minulla on puhjennut psoriasis stressistä, masennuksen myötä. Nyt keväällä sitten masennus alkoi helpottaa ja mieli on ihan kohtalainen nyt.
Minulla on viimeksi tammi-helmikuussa ollut psoriläiskiä ja iho on sitten parantunut kun mielialakin on kohentunut.
Nyt olen siis joutunut perjantaista lähtien syömään burana 600mg tosi koviin peräpukamakipuihin, ja nyt parina päivänä olenkin huomannut että psoriläiskät ovat taas ilmestyneet kyynärpäihin.
Kysynkin että onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia psorista ja kovista kipulääkkeistä?
Vaikuttaa kyllä siltä että joudun menemään uudestaan lekuriin ihon reaktion takia ja luultavasti myös siksi että eipä nuo pukamat tunnu paranevan kotona, ihan hirveä kipu!
Ja sitten ollaankin uuden ongelman edessä: jos ne pukamat leikataan niin sen jälkeenhän joutuu syömään hirveästi särkylääkkeitä, niin mitähän iho taas tykkää..?
psorin paheneminen kipulääkkeestä?
3
362
Vastaukset
- vvvvvvvvvvvvv
Niin. Mulla kanssa iho on ihan hirveenä jos syön mitään lääkkeitä. Sun kannattaa kysyä siltä lääkäriltä sitte särkylääkkeistä. Voithan sä olla syömättä ja kestää kivun tai sitten syödä ja kestää ihottuma, ja korjata tilannetta sitten jälkeenpäin.
- tulehduskipulääke
Nämä peräpukamat voivat aiheuttaa tätä psorin pahenemista kun elimistö
kamppailee tulehdusta vastaan.Toinen syy on kivun aiheuttama stressi.
- pitkälleen
Itselläni pukamat ja.
Itse saan ne rauhoittumaan aina, kun käyn pitkälleen ja vedän polvet koukkuun. Sen jälkeen levitän polvet täysin auki.
Makaan siinä asennossa joskus yli puolituntiakin, mutta kipu hellittää. Jos lopetan liian aikaisin, niin kipu tulee takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299