Hei kaikille!
Tiedän, ettei tämä ole varsinainen kirjekaveripalsta, mutta ajattelin kokeilla onneani. =)
Olen 27-vuotias wicca-"tyttönen" Helsingin läheltä maalta ja nyt viime aikoina on iskenyt kamala kaipuu kaltaisteni pariin. Ne "ystävät", joita minulla on, eivät edes siedä kuulla sanaa "wicca", saati että kuuntelisivat muita sanoja aiheesta. Olen katsellut ympärilleni, mutta näin suppealla ja pienelläkin paikkakunnalla olen melko yksin.
Juuri siksi olisi ihanaa saada kirjoitella muiden wiccalaisten kanssa (ikään ja sukupuoleen katsomatta) ja vaihtaa ajatuksia, kuulumisia ja kokemuksia. Osoite olisi: lunedar (at) gmail.com Tehkää joku minut iloiseksi. =D
Kiitokset, kun luit ja oikein kaunist kesänjatkoa! =)
Hieman yksinäistä.
Lunedar
1
487
Vastaukset
- Agda
Asun itse lähellä Tamperetta, myöskin pienellä paikkakunnalla..kaipaisin kovasti "kaltaistani" seuraa edes netin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813