Varasin ryanairin lennot milanoon bergamoon. tarkoitus olisi mennä milanoon hotelliin. Millä olette kulkeneet kyseisen välimatkan ja millainen välimatka on Milanosta Bergamoon? Kiitos vastauksista!
Ryanairilla Milanoon
2
1122
Vastaukset
- aulikki1
Lentokentällä myydään bussilippuja monessa paikassa. Et voi ohittaa niitä huomaamattasi. Meitä oli liikkeellä 3 ja ostin menoliput tarjouksesta 3 kahden hinnalla. Maksoi muistaakseni n.18 euroa per suunta. Paluumatkaa varten voit ostaa liput Keskusasemalta bussipysäkkien läheltä kioskeista. Niitäkin mainostetaan niin suurin kirjaimin ettet voi olla huomaamatta. Bussimatka kestää noin tunnin ja liikennoitsijöitä on useita. Bussit kulkevat tiuhaan. Matka on helppo ja mukava. Suosittelen, että selvität etukäteen millä pääset sitten hotellille asemalta. Meillä oli niin surkea kartta, että lähdimme seikkailemaan metrolla ja kävellen ja saimme kulumaan pari tuntia matkaan joka kotimatkalla taittui 10 minuutissa bussilla hotellin ovelta lentokenttäbussille! Kannattaa muuten ostaa usemaan päivän julkisen liikenteen lippu (esim automaatista metroasemalla). Sitten on helppo aina välillä hypätä metroon, bussiin tai ratikkaan. Milanossa saa nimittäin kävellä ja kävellä ja kävellä... Ystävällisiltä vaikuttavia mummoja, jotka neuvovat metroasemalla lippujen ostossa kannattaa varoa! He eivät nimittäin neuvo hyvää hyvyyttään vaan ovat kerjäämässä rahaa! Hauskaa matkaa :))
- kertaa
Kiitos vinkeistä! Jo alkaa matka jänskättää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214