Minkälainen paikka Ateenan lähellä oleva Varkitsa on, onko kukaan käyny.
Varkitsa
1
750
Vastaukset
- vuosia sitten
eli siitä on jo yli kymmenen vuotta aikaa, kun vietimme keväisen lomaviikon Varkizassa. Silloin oli kreikkalaisten pääsiäinen, joka antoi matkaan oman hienon tunnelmansa.
Varkizan plussahan on Ateenan läheisyys, muistaakseni 30 km. Bussilla pääsi halutessaan. Muutenhan itse Varkizassa ei ole mitään erikoista, eikä rantakaan ole kummoinen, jos haluaa viettää rantalomaa. Minua viehätti eniten se, että siellä sai olla keskellä kreikkalaista arkipäivää ja elämää. Ateenalaisethan tulevat mielellään viettämään vapaa-aikaa ja silloin pääsiäistä Varkizaan, jolloin ihmismäärä moninkertaistui.
Olimme silloisen Fritidsresorin valmismatkalla, ja osallistuimme Delfin retkelle, joka olikin matkan parasta antia. Hotellimme oli kodikas perhehotelli Varkiza. Oli mukava seurata perheen pääsiäisenviettoa ja lampaan kypsentämistä vartaassa, mausteeksi puristettiin mehua oman pihan sitruunoista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937