Eli tarkoitus olisi lähteä syksyllä vaeltamaan Brasiliaan ja nukkua pääasiassa teltassa. Pitääkö mun ottaa huomioon joitain asioita, esim. tullia ym. varten? Voinko ostaa kaikki tarvikkeet ja ruoat jo täältä, vai onko niiden suhteen jotain rajoituksia? Sori että kyselen tyhmiä, mutta pitää kuitenkin varmistaa ettei tule sitten yllätyksiä.
Vaeltamaan Brasiliaan
3
330
Vastaukset
- Mies Riosta
Brasiliassa ei ole jokamiehen oikeutta, eli omin nokkineen ei saa telttailla missa haluaa. Kannattaa selvittaa kuka jarjestaa vaellusretkia ja menna sellaiselle.
Kenenkaan yksityismaalle ei saa telttaa pystyttaa ilman maanomistajan lupaa. Valtion maille ilmeisesti saa, mutta ihan varma en ole.
Avotulen teko, oksien katkominen yms. ovat ehdottomasti kiellettyja (tosin paikalliset viis veisaavat moisista saannoista).
Ilmeisesti sellainen instanssi kuin IBAMA vastaa kysymyksiin. Googleta. - Emerson
Brasiliaan ei saa viedä elintarvikkeita. Lentokoneessa täytetään maahantulokaavake ja siinä kysytään jo, onko mukana elintarvikkeita. Jos kuitenkin viet ja käry käy, niin ne takavarikoidaan. Itse vein sinne suomalaiselle kaverilleni suomalaisia herkkuja. Rinkka läpivalaistiin, mutta eväitä ei löytynyt.
- piraija88
Kiitän vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738