voisinko ottaa ekaksi vuokra hepaksi suokin olen ratsastanut 3 vuotta ja olen mennyt aika paljon isoilla hepoilla ??
heippppp
3
668
Vastaukset
- horsie_luv
kuulostaa siltä,että oot valmis ottamaan suokin vuokralle. riippuu tietysti hevosen luonteesta. periaatteessa voisit ottaa minkä tahansa hevosen,kunhan on helppo käsitellä :)
- ricccooo
Mutta oletko käsitellyt hevosia? Riippuu aivan siitä. Suomenhevonen on voimakas heppa, ja kun jotain tyhmää saa päähänsä, niin olet pulassa. Jos on luonteeltaan hyvä, niin sitten. Mutta otathan huomioon, että hevonen voi muuttua aivan toisenlaiseksi kun saapuu entisestä paikasta teille. Kokemusta on! hevosesta voi tulla pelottava hirviö! ja jos silloin et ole käsitellyt hevosia paljon, niin ei ne ratsastustaidot paljon silloin auta.
- Meeeeeeeeeeeeeea
Luet ton ricccooo tyypin viestin!! Mutta mä ottasin ekaks pienemmän hepan, esin issikan, mutta se on sun päätös!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076