Puurunkoinen talo sunnitelmissa. Haluaisin sisustukseen vähän särmää jonnekin esim. tiiliseinä. Onnistuisiko makkarin ja pikkuvessan välinen sisäseinä muurata tiilistä niin että se toimisi sisustuselemettinä kummasakin tilassa?
Pikkuvessa on erillään kylpyhuonetiloista, sitä ei kai tarvitse niin perusteellisesti kosteuseristää?
Osaisiko joku kertoa onnistuuko vai jääkö haaveksi vain.
sisäseinä tiilestä
8
1115
Vastaukset
- vain toinen
sivu on julkisivu, eli viimesitelty, pitäisi muurata kaksinkertainen seinä siihen, jos nätin siitä haluaa, muuten kyllä onnistuu.
- TIILESTÄ
Joissain on molempi sivu julkisivua.
- ap
TIILESTÄ kirjoitti:
Joissain on molempi sivu julkisivua.
Täytyypä muistaa vaatia tiiliseinä, kun aletaan lopullista versiota talopaketista suunnittelemaan!
- varmaan
ap kirjoitti:
Täytyypä muistaa vaatia tiiliseinä, kun aletaan lopullista versiota talopaketista suunnittelemaan!
löytyy molemminpuolin silee kivi, poltetuista ei.
- löytyy
varmaan kirjoitti:
löytyy molemminpuolin silee kivi, poltetuista ei.
poltettu punatiili,molemmat puolet julkisivua,sileää,modulikokoa,k n.60mm.
- ja olkkarin
välinen seinä on mulla tiiltä ja hyvin toimii.
Toisella puolen se ei tosin ole sisustus elementti mutta ei kai sitä mikään estä muuraamasta puhtaaksi molemmilta puolin.
Vaikak se toinen puoli tiilestä ei ole "siisti" niin sen voi vaikka maalata.- tekijämies
Tiiliseinä on mahdollista pinnoittaa mitä erilaisemmin. Sen voi rapata, slammata, kalkita, kipsata... taivas on rajana
- vaan hävittää
tekijämies kirjoitti:
Tiiliseinä on mahdollista pinnoittaa mitä erilaisemmin. Sen voi rapata, slammata, kalkita, kipsata... taivas on rajana
sen tiiliseinän ulkomuodon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707