Koska pojallani on psori, niin olisin utelias erilaisista hoitomuodoista.
Nyt kokeilemme sinkkisukkia käsiin ja jalkoihin. Sukat laitamme yöksi.
Onko muilla kokemuksia sukista.
Pistoksina annettavista lääkkeistä.
Suun kautta otettavista lääkkeistä.
Pojalla psori puhkesi keväällä ja heti koko vartalon alueelle korvia myöten.
Sinkki sukat
2
2822
Vastaukset
- Psori 30v
Hei ! Itselläni ollut psori 7 vuotiaasta. 30 vuotta takana... Kokeiltu on sukat, valohoidot, rasvat ja suun kautta otettavat lääkkeet. Nyt käytössä toinen sisäinen lääke, Trexan (joka siis sytostaatti). Tämä on ollut paras lääke jota olen saanut. Lapsille sitä ei tosin varmaankaan saa, mutta onhan noita vaihtoehtoja. Sukat oli ihan ok, mutta tuntui vaan aika "iljettävälle" niissä nukkua. No tottumiskysymys varmaan sekin... Nuo pistoshoidot ovat sitten se seuraava vaihtoehto, mikäli Trexanin teho hiipuu. Psoriasisliiton sivuilta saatte paljon tietoa hoidoista ym. Olikohan osoite psori.fi Tsemppiä !
- eyolf
trexania olen käyttänyt:auttaa eka kerralla,mutta eipä auttanutkaan seuraavana vuonna ja sehän on myrkkyä.ainut mikä auttaa on D-vitamiini ja aurinko.talvella voi syödä d-vitm. jokatoinen päivä 2 kpl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259