Minulla on jonkun aikaa ollut nyt fretti joka suorastaan rakastaa vettä! Usein tulee veskiin mukaan kun käyn suihkussa ja sillä on oma "allas" johon se pääsee aina tarvittaessa pulahtamaan, allas on lähinnä siksi että on ollut niin hirveän kuumaa.
Kuitenkin hiukan huolestuttaa se vilustumisriski siinä koska meillä on ikkuna yleensä auki samaan aikaan kun märkä reetu luikkii pitkin asuntoa, eli onko mahdollista että fretti voisi vilustua tällaisesta?
Reetu on nyt n. 10 viikon ikäinen, eikä sitä ole rokotettu/madotettu ja siksi tuo vilustuminen minua lähinnä huolestuttaakin.
Ja ihan varmuudeksi kerron että fretti ei millään pääse ikkunasta luikkimaan pakoon koska ikkuna on aivan liian korkealla että fretti sinne mitenkään pääsisi ja rokotus/madotus on hoidossa :D Ihan vain että ei tulisi sitä ylimääräistä urputusta mitä täällä niin usein näkee :D
Kiitän etukäteen kaikkia vastanneita!
Miten herkästi fretti vilustuu?
Johanna M.
3
420
Vastaukset
- mitähäh?
Ei mulla muuta kuin että miksi ihmeessä aiot madottaa frettisi?
- Johanna M
Soitin eläinlääkäriin varatakseni tuon rokotuksen ja ne siellä sano että kannattaa kanssa madotta fretti ja se pitäisi tehdä viikkoa ennen rokotusta.
Musta se madotus on kyllä ihan jees ku tää pötkylä saa kumminki raakaa lihaa ravinnokseen joka päivä ja aion sen kanssa myös ulkona käydä.
- yhtä pöhköjä ku kissan /
koiran etc pennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738