Kadoksissa on Federica niminen melkein puhdas New Forest poni. Suvussa yksi Welsh poni. Emä Felinda isä Sundae.
Väriltään Fede on kimo. Fede on vaihtanut omistajaa Pohjois-Karjalan alueella useamman kerran ja nykyinen olinpaikka onkin hämärän peitossa. Fede on lähtöisin Koivurannan ratsastustallilta Kuoringasta.
Tammaa ikävöivät sen entinen omistaja sekä hoitaja. Olisi mukava käydä tyttöä moikkaamassa ja tietää onko se viimein hyvässä kodissa.
Etsitään Federicaa
2
734
Vastaukset
- anne/fede
fede on imatralla.voi hyvin.yksityiskäytössä,soittele kun kerkeät.045-1220081
- vanha h-hullu
En ole K. Liisa, mutta...
Minä olen henkilö, jonka luona on ollut Federidan isän emä ja joka on astuttanut Veronican (Sundaen emä) Hedlanda Gay Wonder'illa (tulikohan nimi nyt oikein). Myin Vertin kantavana Liisalle Kuorinkaan, jossa sille kävi ikävästi. Sundae hyppäsi aidan yli ja emä perässä ja juoksivat tielle, jossa emä törmäsi pakettiautoon ja jalka meni sököksi. Se oli emän loppu. Vuoden vanhana Sundae sitten astui ainakin pari tammaa, yksi kuitenkin on Salli-Mariia, Connemarasta (Sally-Maree). Sundaen emä oli kimo väriltään ja isä (en muista- pitkä aika) näytti aika valkoiselta vaikka oli kimo. Sundae on syntynyt 6.5.1991.
Olipa kiva että päätin astuttaa Vertin, kun tuli niin nätti orivarsa kun Sundae ja sitten vielä Sundae sai niin nättejä varsoja (vahingossa varsana) tammoille. Aika poika se Sundae. Mulla pitäis jossain olla kuvia Sundaen varsoista ja niiden emistä (kun muistais mihin ne oon kätkenyt). Siinä varsat ovat aika pieniä, ei kovinkaan vanhoja. Se Connemaraponin varsa on todella upea.
Sundaesta linkki
http://personal.inet.fi/yritys/laukanratsutila/sundae.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106