Onko kellää asennus levyä tohon Windows Vista Home Premium versioon? Voin maksaa 5 ekua mihin sisältyy levy ja postikulut. Mulla on kyllä yks asennus levy kaverilta, mutta siihen ei käy toi koodi, kun toi asennus levy on Fujitsu Siemens ja ei toimi tässä. Onko kellää oem versio levyä missä ei oo mitää merkki kohtaista logoa?
Asennus levy Vista home premium
Asennus
4
1478
Vastaukset
- mulla...
voisin tehdä kopion, jos sulla kerran laillinen lisenssi niin laillistahan se silloin.
- Asennus levy Vista home
on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos kivijp@gmail.com
- Koodari!
Asennus levy Vista home kirjoitti:
on mulla laillinen koodi. kannettavan vaan ,mutta pitäs toimi muuallakin koneissa. eli pöytäkoneesssa siis. mailaaa tänne lisä tiedot kiitos kivijp@gmail.com
Ei taida siltikään olla sopimusehtojen mukaista? Mee mieluimmin piratebayhin
- typ2
Moi
olisiko sulla vielä tuota levykettä?
Mulla olisi tarve siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299