Jos tunnet kesäisen kaupungin kutsun, mutta kaverit pyörivät vain oman kullan kainalossa tai muuten vaan haluaisit laajentaa sosiaalista verkostoasi, tutustua uusiin ihmisiin, löytää kavereita ja ystäviä tms.
Ilmoittaudu, tavataan ja tutustutaan ja nautitaan kesästä!
Kohderyhmänä nuorekkaat ja menevät ja iloiset kolmekymppiset. Tosin papereita ei kysytä, paitsi ehkä joku poke jollain terassilla..;)
Laita tänne viestiä, järjestän tapaamisen keskustaan ja katsotaan siitä sitten eteenpäin.:)
EI pariutumis-, seurustelu- tai treffiseuraa, vaan hauskaa ja rentoa hengailua!
-Masolie-
Kaveriporukka PKS vol.2.
1
311
Vastaukset
- flying soul
Moi Masolie ,
hyvä ajatus tarjota mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin kesäisessä kaupungissa, tietysti toivottavaa on että niitä syntyviä tutttavuuksia onnistuisi vaalimaan myös syksyn pimetessä ja läpi vuoden mutta ehkä kesä on oikea aika koota ihmisiä yhteeen. Allekirjoittanut täällä Hesassa on pää kolmantena jalkana tulossa mukaan, tosin olen muissa maisemissa ensi viikonlopun ( 10-16.7. ) joten vasta seuraavana pääsen mukaan.
Ai joo ja ikää on muutama vuosi yli sen maagisen kolmenkympin mutta sehän ei tahtia haittaa.
Toivotttavasti siis näkemisiin
nim. Hedwiga
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184