Hola, olen 2-kymppinen tyttö ja palaamassa syyskuun alussa Espanjaan, Malagaan, muutaman kuukauden Suomessa olon jälkeen. Etsin kämppistä/kimppakämppää/tietoa mahdollisesta vapaasta huoneesta jostakin väliltä Maria Zambranon juna-asema - keskusta. Olen sosiaalinen, siisti ja luotettava. Puhun jonkun verran espanjaan.
Mulla on Malagassa paljon kavereita, mutta ainoa (suomalainen) tyttökaverini on nyt valitettavasti joutunut muuttamaan sieltä pois. Eli vaikkei kämppistä olisikaan vailla, niin muhun saa ottaa yhteyttä, jos kaipaa seuraa vaikka ihan vaan biitsille tai baariin :)
Tunnen Malagaa jonkun verran ja aika paljon on tullut junalla matkattua Malaga-Fuengirola-väliä, eli sekin puoli on jotenkin tuttu.
Älä epäröi viestittää, jos heräsi mitään ajatuksia! :)
Muita suomalaisia nuoria Malagassa?
LaChicaF
1
753
Vastaukset
- evaaaaaa
Samat on suunnitelmat..ollaan tulossa Malagaan nyt syyskuussa ja samanikäistä seuraa olis kiva saada lisää!Meitä on kaksi ja ollaan kahdenvaiheilla asunnon harkinnassa.. jutellaanko vaikka sähköpostin avulla paremmin?! Lähetä ihmeessä mailia os. eva88@jippii.fi
bueno,hasta pronto ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096