Nousevani on vaaka, venukseni on oinaassa ja merkurius vesimiehessä. Kaikki muut taas ovat kalassa. Kalojen luonnekuvaus ei vain sovi minuun henkilökohtaisesti yhtään, mutta uskallan kuitenkin epäillä että vaa'alla voisi olla näinkin suuri merkitys. Kenelläkään muulla tälläistä ''väärä horoskooppi'' - ongelmaa?
Kalojen luonnekuvaus ei sovi
3
564
Vastaukset
- kalaN
luonnekuvaus mielestäsi on mihin siis et sovi?
Itse olin pitkään samaa mieltä, etten muistuta kalaa paljonkaan, mutta kaloille tyypillisintä on juuri se, ettei kuulu mihinkään kategoriaan. Kaloissa yhdistyy kaikkien merkkien piirteet (viimeinen merkki). Kalat on muuntautumiskyvyssään ylivertaisia, halusivat sitä tai ei. Minulla on paljon voimakkaita tulimerkkejä ja maamerkkejä kartallani, silti pidän itseäni nykyään täysin kalana :)- llsaert
Tuo kalojen luonnekuvaus ei täsmää minuun, - ei oikeastan mitenkään. Omalla kartallani on yhtä paljon kalamerkkejä kuin muita joten se tässä ihmetyttääkin.
- fisuu
itse olen kalat ja luonteeni ei oikee sovi tai kalaksi liian itsepäinen. mut eipä yks kuvaus horoskoopissa kerro todellista luonnetta? tunnen pari oinasta (molemmat miehiä) toinen on ihan oinaksen kuvaus mutta toinen taas ei. löytyy joitakin piirteitä mutta eipä osu niin täydellisesti luonne kuvaukseen. että älä ota vakavasti yhtä horoskooppia babe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184