Olen 28v mies Tampereelta ja naispuolista ystävää/ystäviä etsin kahville, baariin, lenkille, leffaan tai mitä nyt vain keksitäänkin. Eikä haittaisi vaikka sinulta löytysi rohkeutta ja halua istua moottoripyörän kyytiinkin joskus.
Iälläsi ei niin ole väliä kunhan juttuun tullaan. Olen sinkku, mutta pääasiassa ystäviä etsimässä. En silti vastaan pistä vaikka sieltä se oikeakin löytyisi. Sillä oletko itse vapaa vai varattu ei ole minulle merkitystä, mutta kenenkään suhdetta en aio rikkoa joten toivoisin että jos olet varattu niin miehesi ei ole sitä mustasukkaisinta tyyppiä vaan hän ymmärtää mitä ystävyys tarkoittaa.
Jos kiinnostaa niin pistä postia tulemaan zalasta@luukku.com ja jutellaan lisää. :)
Naisesta ystävää tre
Zalasta
2
345
Vastaukset
- se on pakko sisältää sek
siä, sisarukset on asia erikseen, ei muuten onnistu pelkkä hengailu yhdessä, himot ne on kaikilla.
- Zalasta
Kaikki miehet ei ajattele sillä mikä on jalkojen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184