Ostin tänään Abu Garcia Cardinal Vildmark 7 -setin (https://www.budgetsport.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=36282851887) ja nyt enää pitäisi keksiä miten tuolla heitellään. Olen heitellyt aikaisemmin vain keloilla joissa on jonkinlainen salpa mikä tuosta puuttuu. En saa mitenkään siimaa täysin vapaalle, että uistin tippuisi edes omalla painollaan maahan vaan siimaa vetää vetää käsillä. Jarruja olen pyöritellyt joka suuntaan, mutta toimivaa ratkaisua en ole keksinyt. Ehdotuksia? Kiitos etukäteen.
Apua heittelyyn
7
2974
Vastaukset
- se
vapa perseeseen ja koita sitten.
- haspeli*
käänny käsin eteen, siima pidetään sormella vapaa vasten, ja heitetään normaalisti.
- saatanan
haspeli ei ala käätymään, nii rälläkällä poikki koko paska.
- EON 6600
Käännä sanka käsin auki, pidä siima heittäessä etusormen varassa ja löysää sopivaan aikaan. Kyllä lähtee
- kunhan kyselen
Eikö tälle löytyisi jostain juutuupivideo. Rikkoo vielä settinsä.
- EiRaa
kunhan kyselen kirjoitti:
Eikö tälle löytyisi jostain juutuupivideo. Rikkoo vielä settinsä.
Mitäpä jos söisit sen äitisi tekemän leivän, myisit ne rapalat, ja kokeilisit välillä olla ihan vaikka ihmisten kanssa silleen?
Tottakai ymmärrän että ahven on mukava unikaveri, mutta mietippä vielä ihan käsi sydämmellä upotatko jatkossa särkeen vai oikeeseen ihmiseen? - lolpää
EiRaa kirjoitti:
Mitäpä jos söisit sen äitisi tekemän leivän, myisit ne rapalat, ja kokeilisit välillä olla ihan vaikka ihmisten kanssa silleen?
Tottakai ymmärrän että ahven on mukava unikaveri, mutta mietippä vielä ihan käsi sydämmellä upotatko jatkossa särkeen vai oikeeseen ihmiseen?no toipa kuuluukin tähän keskusteluun, että mitä jos pitäisit pääsi kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279