Mulla on ollut Soneran langaton 8M laajakaista (tökki koko ajan), nyt vaihdoin Soneran 3.6M nettitikkuun. Johan pelittää. Mutta kysymys on se että pitääkö läppäristä poistaa jotain langattoman verkon astuksia tms? Kiitos asiallisista vastauksista.
Langattomasta nettitikkuun
2
243
Vastaukset
langatonta laajakaistaa ole vielä noin nopeana saatavanakaan (8M)? Kyllä tuollaiseen nopeuteen tarvitaan lanka (puhelinkaapeli) seinään ja seinästä päätelaitteeseen.
Jos netti nyt pelittää ja käyttöjärjestelmäsi on Windows, älä vaan koske mihinkään asetuksiin, tilannehan ei voi mennä kuin huonommaksi!!!on. Maksaa yli 40e/kk mutta meillä ei ainakaan pelitä. tosin ei ihan niin hyvin taida pelittää tuo tikkukaan mitä sanoin. tai sit se varmaan jokaisen netissäkäynnin jälkeen pitää irrottaa koneesta, muuten jämähtää.
en koske sitten asetuksiin, ärsyttää vaan kun kone ilmottaa koko ajan jostain että langattomia verkkoja on havaittu, ei vaan havaitse sitä meidän omaa vaan naapureiden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789