Onko kellää hyvää ideaa miten sais koristealtaan tyhjennettyä nopeasti ilman sähköä tai bensaa? Ite oon koittanu lapolla, mutta se on vaan hemmetin ällöä imeä p*skavettä suuhun :@
Lappo/Käsipumppuhärveleitä?
3
775
Vastaukset
- sillä ainakin
Ostat kaupasta porakone käyttöisen pumpun. Sitten vaan akkukoneella imaiset altaas tyhjäks. Muistaakseni 10mm letku tulee siihen. Itse tyhjentelin veneestä vesiä semmoisella. Vois kyseinen pumppu löytyä esim. biltemalta. Toinen vaihtoehto on käsinpyöritettävät pumput. Niitäkin on halpoja pieniä malleja, joita löytyy venetarvikeliikkeistä.
- Lappo
Ei vain olis semmosia paketteja jossa olit kaikki letkut ja pumput mukana, meinaan semmosta että olis esim 10-20m letkuu valmiina. Hintakaan ei sais olla ku 0-40e
- POHJAAN REIKÄ
Lappo kirjoitti:
Ei vain olis semmosia paketteja jossa olit kaikki letkut ja pumput mukana, meinaan semmosta että olis esim 10-20m letkuu valmiina. Hintakaan ei sais olla ku 0-40e
JA ALASKUN ON TYHJÄ TEE KUIVA PUUTAPPI JA LAITA SE REIKÄÄN EI MAKSA HIRVEITÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229