Voiko joku perustella LOOGISESTI miksi vaihtaisi Vistaan(kauppiaiden mielipiteet eivät kiinnosta,hehän vain haluavat vain myydä,ei mitään henkilökohtaista)
Miksi?
3
169
Vastaukset
- ...olisin.....
....hankkinut XP:n ja miettisin että vaihtaisinko sen Vistaan niin enpä tiedä. Vistassa on kyllä pyritty paikkaamaan tietoturvaa parempaan suuntaan, esimerkiksi tuo oikeuksien kyselyikkuna yrittää sitä olla parhaansa mukaan, on käyttäjän vastuulla antaako oikeudet ohjelmalle, XP:ssä ei käyttiksen omasta toimesta paljoa estelty, joskin siihen sitten oli kaikenmaailman rekisterintarkkailuohjelmia jotka saattoivat samat kysymykset esittää.
Vista on mielestäni ulkoisesti hienompi, joskin enpä sen perusteella päivittäisi.
XP:lle viimeisimmäksi DirectX -versioksi jää 9.0c ja jos seuraa uusimpia pelejä ja kaikki silmäruoka pitää olla päällä niin silloin XP on siis vanha / jää vanhaksi tuolla osa-alueella. Hakkerit kyllä ovat asentaneet se 10 -versionkin XP:hen... Vistassa se siis on oletuksena mukana.
64-bittinen XP oli lähinnä vitsi, Vistan 64-bit versio on varteenotettavampi. XP, joka on siis käytännössä aina 32-bit ei tue muistia yli 4GB ja käytännössä taidetaan jäädä sinne ~3,5GB:hen. Eli jos on tarve suurelle muistille niin Vistan 64-bit versio tulee tarpeeseen.
Tuossa nyt jotain mitä tulee mieleen. Kovin yleinen virhe on laittaa Vista sellaiseen koneeseen joka on sille liian tehoton. Oma kone ei ole mikään markkinoiden hirmu (E4300 / 2gt RAM / Ati HD 3870) mutta pyörittää Vistaa rivakammin kuin mitä XP:tä. Vaikuttaisi että Vista vain on suunniteltu isommalle muistimäärälle ja kun se sen haluamansa saa se kyllä on ihan kohtuu rivakka, eipä ainakaan tässä ole ollut mitään hidastelua vaikkei siis ole mikään high end -kone nykytasolla. - tärkeä syy
minulla asiakastukihenkilönä on se, että kun asiakkailla
on Vista, niin se on minullakin oltava että osaan neuvoa.
Tarpeeksi LOOGISTA? Jos vaikka tarvitsee käyttää Windowsille tehtyä ohjelmaa joka ei Winessäkään toimi. Windows XP:n omistajalle ei kyllä ole mitään syytä vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816