poltettu elokuva ei näy DVD-soittimessa

xxx1965

Poltettu elokuva näkyy tietokoneen DVD:ssä mutta tavallinen DVD-soitin ei pysty toistamaan sitä. Poltin elokuvan suoraan tietokoneesta DVD-R-levylle. Olisinko pitänyt polttaa sen DVD-RW:lle? Elokuva oli Real Playerissa ja .rm-muodossa

6

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajuta:::

.

mistään real player muodosta, valitettavasti

Pääosin dvd-toistimet ymmärtää vain standardista dvd-video moodista

• myös DivX:n

ja sitämyötä myös XviDin (koska XviD ja DivX on keskenään yhteensopivia) ja jotkut myös ymmärtää WMV:stäkin mutta todellakin Real Player-formaatti ei ole yhteensopiva minkään itsenäisen soittimen kanssa.

• Ei se DVD-soitin excel-taulukkojakaan osaa laskea. Tietokone tekee mitä vaan, kunhan siinä on sopiva ohjelma. DV-soittimet ovat paljon rajoitetumpia sen suhteen mitä toistavat. Se, että joku tiedosto sisältää videota ei tarkoita, että joku tietty tai edes mikään DVD-soitin toistaisi sen.

Tutustu aiheeseen tekemällä haku "DVD authoring". Nykysoittimet osaavat toista myös joitain tiedostoja DVD-datalevyiltä, kuten DivX:ää.

• että ostat Tietokoneen?

Olen kysellyt Filmiä Palava enkeli DVD:nä,mutta en ole onnistunut viellä? Oliko -80 luvun elokuvaa mainostettu liikaa juppielokuvaksi,vai onko se jotenkin nykyistä EU-politiikkamme vastaan tuoda elämän todenmukaisia vääristymiä julkisuuteen,sivistysvaltiossamme ja oikeusvaltiossamme,jotta filmiä ei voida markkinoida DVD:nä? Kaikki elokuvan ystävät eivät välttämättä pidä vain roskafilmeistä. On myös katsojia joiden kokemukset eivät paljonkaan eroa tästä filmistä-Palaqva Enkeli-.

• Ninnukka1967

Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.

• men love pussy
        Ninnukka1967 kirjoitti:

Minäkin etsin kissojen ja koirien kans elokuvaa palava enkeli.Mulla oli ko elokuva mutta annoin sen lainaan eräälle tutulle ja hän on sen kadottanu,väittää ettei ole hänellä ollutkaan.Minäkin tahtoisin ko elokuvan itelleni,se on aivan huippu.Jos löytyy jostain niin kerro mullekkin,ja ryhdytään tekemään adressiä YLE:lle et tekisivät elokuvasta dvd:n mulle kelpais kyllä vhs kunhan saisin vaan elokuvan.Olen kirjoittanu Yle:lle.

miten teidän leffakeskustelut liittyy tähän keskusteluaihepiiriin? Leffoille on oma osastonsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe