Kokeilin google kääntäjää mutta mitä tämä meinaa:
"wenn du denkst ich bin schlimm dann kennst du mein Herrchen nicht
"
Mitä tämä varoitusteksti tarkoittaa?
4
709
Vastaukset
- jotenkin näin
Jos luulet että minä olen ilkeä(paha?), niin et tunne koiraani(Herrchen on joku koirarotu ilmeisesti)...???
- kiitokset:)
Tämä teksti lukee Rottweiler-kyltissä joten tuskin se rotu on:) Google kääntäjällä englanniksi tulee "if you think I'm bad then you know my master is not" ja tuosta osaan itse kääntää:)
- yksi versio
kiitokset:) kirjoitti:
Tämä teksti lukee Rottweiler-kyltissä joten tuskin se rotu on:) Google kääntäjällä englanniksi tulee "if you think I'm bad then you know my master is not" ja tuosta osaan itse kääntää:)
Tuo englanninkielinen käännös ei kyllä aivan vastaa saksalaista, jossa sanotaan "Jos luulet että minä olen paha, et tunne isäntääni". Eli isäntä on vielä pahempi.
- kyllä mene
kiitokset:) kirjoitti:
Saksan sanajärjestystä ei taida Google kääntäjä hallita... Eli: "jos luulet että minä olen paha, et tunne isäntääni."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337