Seuraa naiselle

Jennah.

Olen 23v nainen espoosta ja olen lähdössä omalla autolla Lappiin.Haluaisin seuraa karhun kierrokselle ja sen jälkeen hotelliin.Ulkonäköni on vaalea 178cm67kg85b.Vastatkaa nopeasti koska olen lähdössä jo ylihuomenna.

6

1183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erämies

Piru kun kerkesit mennä !

• retkelijä

niin vois harkita. Mä oon vähän lyhyt 158cm ja tarvittasiin varmaan joku jakkara mukaan, mutta mikäpä ei. Mä oon tottunu että naisilla on suuri reppu jonne määkin sovin ja olis hyvä jos olis jotain safkaakin.
      Jaksasit varmmaan vielä kantaa 3 -4:n mäyräkoiraa kun oot ton kokonen.

• sama jennah

Tulin juuri Lapista ja kohta lähden takas.Seura kelpaa kyllä.Kukaan ei lähteny viimeksi mun mukaan niin piti tyytyä porkkanaan.Ja sinä kääpiö voit mennä terveyskeskukseen kyselemään miksi olet noin lyhyt ja voimaton.

• koska olet menos! mä olen menos ,tos 3 elokuuta karhunkierrosta, siis kokonaan ,
      hautajärvelta rukaan ,ja mullakin on vaiket saada kaveria ,se olis noin 80 kilsaa,
      eli noin viikko menee kun rauhallisesti menee!

• tyhmä (?) 45 v

nainen ihmettelee.

Mulla on selvästi jokin vajaus tässä vaelluksessa ollut!

• rinkalle

voi kantaa suurempia kuormia. Se menee jotakuinkin jalkapallonkokoisilla menee helpostikin 50 -60 kg:n kantamus tai pienehkö mies ja muutama olut. Lisäksi ahkiossa voi vetää telttatarpeet ja puuklapeja. Varsinkin sateen jälkeen kulkee kevyesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe