Olen tehnyt sivut websillä ja minulla jummaa yksi juttu:
Kun menee vaikka hevoset linkkiin niin haluaisin tehdä sillätavalla, että kun painaa vaikka sen hevosen nimeä minkä on linkittänyt siihen niin kun on painanut sitä niin tulee sen hevosen oma sivu! mutta en tajua sitä mitenkään! Please auttakaa joku!!
Tärkeää! Auttakaa joku!!
Apua tarvitseva!
2
175
Vastaukset
- mä,,..,,
...et niinkuin tajua että miten se linkki tehdään vai? Teeppä suntuubilla niin asia on paljon yksinkertaisempi koska kun suntuubilla tekee sivut (niinkuin minä) niin kun laittaa kuvagalleriaan hevosen niin kun sen kuvaa klikkaa niin pääsee sen erilliselle sivustolle. Websillä juttu on taas hieman ongelmaisempi...
Mallia voit katsoa siitä suntuubin jutusta talliltani os. http://www.onnenpotku2.suntuubi.com - chataigne
teet sille hevpselle oman sivun ja kopioit sen etusivuyn lähdekoodin sille sivulla ja laitat hevosen tiedot, jotain sillee =D en osaa selittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096