Eli minulla on kuivakuppaus kupit, ja olen niillä reisiäni pyöritellyt, mutta nyt tarvitsen hieman tarkennusta ohjeisiin. Eli kun lähden liuttamaan kuppia polvesta ylöspäin, niin tuntuisi helpoimmalta edetä juuri pyörittelemällä.Näin siis ylös ja sitten ulkosivulta veto takaisin aloituspisteeseen. Tässä juuri ongelma onkin, eli saako kupilla tulla alaspäin vai pitääkö se joka kerta irrottaa ylhäällä ja taas kiinnittää uudestaan alhaalla? Mistään ohjeista en ole tähän vastausta löytänyt.
Kiitos vastanneille etukäteen!
Kuivakuppaus
auttakaaaa
1
766
Vastaukset
- CuppingG
Älä irrota vaan tee juuri näitä isoja pyöreitä liikkeita, ylös alas liike on paras. Kuppia EI tarvitse irrottaa kesken toimenpiteen kuin rasvan lisäämiseksi tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299