Serkkuus

serkuttelija

Hei!

Olen hyvää pataa serkkuni kanssa, joka on itseäni noin 7 vuotta vanhempi. Olemme kuin paita ja peppu, olemme hyvät ystävykset. Minä olen nainen, hän mies. Hän on ainoa ihminen, joka on saanut kunnioitukseni, jos näin voin sanoa. Olemme nimittäin kiinnostuneet saman työalan tehtävistä ja sen toteuttamisesta.

Ongelmaksi on noussut kuitenkin se, kuinka hänen käytöksensä muuttuu, kun hänen yksi ja tietty ystävä tulee kylään. Tämä
hänen eräs ystävänsä tuli kylään ja pam! hänen käytöksensä muuttui.
Muiden hänen ystäviensä kanssa hän on normaali, rento, mutta nyt hän muuttui. Hän ilkkui minua hänen kuullen ja ilkeili, aukoi päätään. Oli etäinen ja kylmä ja olin hänelle kuin ilmaa.
Olen hämilläni; mitä olen tehnyt? Mitä minun pitää muuttaa itsessäni, että hän on se sama serkku, ystävä, johon voin luottaa. Serkkuni on minulle kuin isoveli, joka minulta puuttuu. Toinen isä. Hän on aina huolehtinut ja välittänyt, mutta miksi nyt näin? Olenko vain liian toivokas ajatellakseni, että hän olisi minule aina yhtä kiltti?

Pelkään, että hän joku päivä avaa suutaan sen verran, sanoo ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen.

mitä minä voin tehdä?

4

1823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri maata?

No ompas ihme serkku! Kummallista käytöstä. Mitä olet tehnyt tälle serkulle koska hän on niin kiukkuinen ja epä-kohtelias?

• vastaa

Vastaa.

• heräsi

Mitkä on ne sanat, jotka saa murtumaan ihmisen kuin ihmisen? Olis aika kätevä tietää.

• sanonu ne sanat jo...

Palan halusta tietää monensiako serkkuja ootte ? :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe