Olen jo pitkään haaveillut että ostaisin tuon mammuttiboksin, sillä haluaisin itselleni pidennetyt versiot ja olisi mukava kurkistaa kulissien taakse. Voisiko joku kyseisen boksin omistava kertoa onko ollut tyytyväinen? Se on kuitenkin melko kallis hankinta... Kaupoista tuskin enää löytyy, mutta netistä sen voisi tilata...
12 dvd boksi
4
1509
Vastaukset
- Sorbusten Herba
play.com
http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-Lord-Of-The-Rings-The-Motion-Picture-Trilogy-Special-Extended-DVD-Edition/Product.html
Ainut miinus, ettei ole suomitekstiä, mutta englantiteksti kylläkin!- jdvds
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
- Sorbusten Herba
jdvds kirjoitti:
vähän epäilyttää aina kun jotain tilaa ei niin suomalaisesta sivustosta...mikä sille tulee loppuhinnaksi? sanovat että ei postikuluja mutta tuskinpa ilmaseksi lähettävät ulkomaille.
Olen itse tilannut tuolta play.com:lta ja hinta on tuo mikä tuotteen kohdalla mainitaan.
Ja jos joku tuote on tilapäisesti loppu ja tilaus jää sisään, niin hinta on aina edullisin eli jos tuotteen hinta on korkeampi kuin tilausta jätettäessä niin saat vanhaan hintaan
ja jos hinta tuleekin alaspäin niin saat uuteen hintaan!
Ainakin minulle on käynyt näin.
Ja postikuluja ei ole.
- HALVALLA,
sillä odottelen blu-raytä mieluummin. ja aika vammaisia nuo pidennetyt dvd-versiot, vituttaa vaihtaa levyä kesken leffan, en suosittele, pilaa koko leffafiiliksen. blu-ray is the juttu,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170