onko kellään mitään arviota/huhua/tietoa koska mac alkaisi varustamaan kannettaviaan blue-ray asemalla?? monella valmistajalla alkaa olla noita blue-ray asemia koneissaan ja ainakin Sony vaiolla jopa tallentavaa sellaista.mac ois ostoaikeissa mutta jos tietäis et koska niihin tulis teräväpiirtoasemia niin vois vaikka odotella hetken aikaan..??
koska blue-ray mackiin?
4
550
Vastaukset
- 1stMacFinn
Viimeksi S Jobs kommentoi tuota: Blueray is a bag of hurt, joten ei ihan seuraavassa revisiossa taida tulla.
Ulkoisia toki on saatavilla.- Jotkut vaan ei osaa..
Sen ymmärrän ettei "kaikkitietävät"amatöörinörtit tiedä että kyseessä on Blu-ray eikä "Blueray", mutta että itse S Jobskin..
- jepsin stiivi
Jotkut vaan ei osaa.. kirjoitti:
Sen ymmärrän ettei "kaikkitietävät"amatöörinörtit tiedä että kyseessä on Blu-ray eikä "Blueray", mutta että itse S Jobskin..
Ettei vain Blur - ay!
- ...on tietysti....
...tällä hetkellä sitä mieltä ett8ä blu-ray on turha koska Jobs & Co. on, sitten kun blu-ray Maceihin tulee niin se on OK. Samaten IBM oli jees sen jälkeen kun Apple sen totesi, Intel oli täyttää paskaa kunnes Apple itse päätti siirtyä käyttämään tuon firman suorittimia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299