Onko sulla kroksit vai crocsit?

vertsidtukeaz

On kuulema menossa konkkaan tuo noita rumia crockseja tekevä pulju.
En ymmärrä, jos kaikki niitä on ainakin yhen parin ostanu, miten on huonoissa kantimissa firma, että kaatuu...luulis hoitavan hyvin?
En koskaan lähtenyt mukaan tuohon villitykkseen, kaamean näköiset klopsottimet, eivät maadukkaan vissiin ikinä!
..ja kun näkee tyylikkään immeisen...ja sitte jalassa noi...yleisellä paikalla.
Hmmm..olinpas nyt tympeä...

70

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sun ja mun vika

koska en minäkään ole niitä ostanut.

• kroksaaja

Thaimaasta, makso kolme euroa ja hyvin ovat passanneet.

• viivatiina

niitten crocsien syy ole jos tyylikäs ihminen ei osaa pukeutua tyylikkyyden vaatimalla tavalla hyvin on sopinu jo monta vuotta mun työjalkineiksi vapaa ajan jalkineiksi mikä ettei juhlaankin jos pyydetään rentoa pukeutumista mutten kyllä mihinkään gaalailtaan niitä iltapuvun kanssa laittais ja ainakin mun silmään näyttää hyvältä jos joku simpsakka kaupunkilaisrouva kulkee pinkeissä tai vaaleansinisissä farkuissaan ja hupparissaan pisteenä iin päällä saman väriset crocsit ja täytyy sanoo että hyvin jaksaa seistä crocsit jalassa pitänkin joskus jopa kahdentoista tunnin työpäivän ei huonot parempia jalkineita saa hakee toivottavasti löytyy firmalle ostaja ettei tarvi luopua niistä ihanuuksista täytyy vielä sanoo että kyllä ne miehillekkin sopii jos ei nyt niitten vaaleitten kesähousujen lainatakseni sun sanoja kaamean näköiset ja kauluspaidan kanssa edelleen hui hui mutta edelleen sellaiseen rentoon tyylikkääseen tyyliin jonka tekee miehillä toisenlaiset asusteet.

• Crocksit

ja mukavat ovat.
        Mutta tiedättekö, mitä ovat asusteet?
        Eivät ainakaan vaatekerta yllämme.

• viivatiina
        Crocksit kirjoitti:

ja mukavat ovat.
        Mutta tiedättekö, mitä ovat asusteet?
        Eivät ainakaan vaatekerta yllämme.

kyllä tiedä kerro.

• eräässä kirkonkylässä
        viivatiina kirjoitti:

kyllä tiedä kerro.

näin putiikin, jossa oli kyltti seinässä: Asusteita
        Menin käymään siellä sisällä ja kauppa oli täynnään housuu, paitaa, takkeja, jne....
        et silleenks!

• xas.

• viivatiina
        xas. kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Asuste

enpä oo jatellu asiaan niin kirjaimellisesti ja kun en oo sen alan ammattilainen niin ei oo tarvinnukkaan ja joku vielä väittää ettei täällä roikkumisesta ole mítään hyötyä oppia ikä kaikki.

• mitäkä mies

Suon tietty kaikille nuo hassut jalkineet,kuten kaiken muunkin,tatskat,lävärit,vaikka kanki päästä läpi:) Mutta on ne ihan hirveen näköset jalkineet,enkä laittais yleiselle paikalle itse jalkaan.Niiden täytyy tuntua jalassa hyvältä kun kitenkin niit näkee paljon käytössä.
      Sen firman tilaa ihmettelen? Monessa perheessä olen nähnyt jopa viidet parit noita crocsja..
      Ei oo minulla,eikä koskaan tule olemaankaan..

• henri|

käyttää camelia.

• niitä aitoja CROCKSEJA

tekevää puljua, niin en yhtään ihmettele, kun piraatit saa monta kertaa halvemmalla ja on yhtä kestävät kuin aidot. Hintaero jopa lähes 30 € ollut ainakin meilläpäin.

• viivatiina

vähän eri mieltä en oo piraatteihin sortunu kun aidot on niin mahdottoman hyvät kestävyys voi olla samaa luokkaa epäilen kyllä jos on jokapäiväisessä käytössä.

• Hupijuttu

on aikoinaan tulleet uimarantakengiksi, ettei ihmiset särje jalkojaan lasinpalasiin tai teräviin kiviin..
      Siksipä en ole koskaan oikein ymmätänyt niiden käyttöä muualla.
      Samoin kuin Reinot ja Ainot, niistä on tullut melkoisen turha myyntiaartikkeli, mut ihmiset nyt menee valtavirran mukana.
      Meillä on konttorineiti joka töissä käyttää crocseja ja se on mielestäni jo mauttomuuden huippu?
      Anteeks vaan, mut uimarantakengät?

• viivatiina

on ollu aina mauttomuuden huippu se kun konttorineidit kopsuttelee epäsopivilla avokkailla monille se vaan on tärkeetä ettei millään mulla väliä kun vaan kopisee no näistä voidaan keskustella loputtomiin mutta jokaisella on se oma tyyli jokainen pukeutuu omalla tyylillään siististi ja puhtaasti samoin kun reinot ainot valtavirta naisista pukeutuu työelämässä jakkupukuihin sopi tai ei tilanteen mukaan ja sillei että itse viihtyy.

• Hupijuttu
        viivatiina kirjoitti:

on ollu aina mauttomuuden huippu se kun konttorineidit kopsuttelee epäsopivilla avokkailla monille se vaan on tärkeetä ettei millään mulla väliä kun vaan kopisee no näistä voidaan keskustella loputtomiin mutta jokaisella on se oma tyyli jokainen pukeutuu omalla tyylillään siististi ja puhtaasti samoin kun reinot ainot valtavirta naisista pukeutuu työelämässä jakkupukuihin sopi tai ei tilanteen mukaan ja sillei että itse viihtyy.

crocseja vastaan.
        Ne on varmaan miellyttävät ja hyvät käyttää.
        Mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että ne sopii koti tai rantakäyttöön.KAsvimaalla varmaan hyvät ja kotipihalla tassutellessa.
        Samoin reinot ja ainot, nekään ei sovi työmaalle.Ellei ihmisellä ole sitten oiekasti jotain lääketieteellistä ongelmaa jolloinka on pakko käyttää mukavia kenkiä.
        Ei kaupungille, ei virastokäyttöön, ei mihinkään viralliseen.
        Avokkaat? eiks nekin ole mukavat käyttää?
        Tarkoititko korkokenkiä?

• viivatiina
        Hupijuttu kirjoitti:

crocseja vastaan.
        Mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että ne sopii koti tai rantakäyttöön.KAsvimaalla varmaan hyvät ja kotipihalla tassutellessa.
        Samoin reinot ja ainot, nekään ei sovi työmaalle.Ellei ihmisellä ole sitten oiekasti jotain lääketieteellistä ongelmaa jolloinka on pakko käyttää mukavia kenkiä.
        Tarkoititko korkokenkiä?

harvemmin kai kovin korkeita käytetään töissä löytyy niitä varmaan mukaviakin on mullakin mutta ei sovi mun alalle housujen tee paidan ja rennon liivin kanssa meillä kaikilla naisilla on kroksit työkenkinä kaikista vähiten ottaa jalkoihin kun työ on pääsääntöisesti seisomatyötä ja toi meidän ainoo mies ei oo niihin lämmenny käyttää kyllä kotioloissa reinoissa en ehkä töihin menis vaikka on mulla nekin ja sit vielä virasto on ihan eri juttu kun konttori saatoit tietysti alunperin tarkoittaakkin virastoa jossa ihmiset asioi vähän samoin kun pankissa ja niissä onkin aina ollut oma pukeutumistyyli mutta jos jollain tyhjillä toimiston käytävillä vaan kopsuttelee voihan sillon olla omasta mielestä mukavat jalkineet jos ei oo muita katsomassa kun työkaverit.

• mitä ihmisellä
        Hupijuttu kirjoitti:

crocseja vastaan.
        Tarkoititko korkokenkiä?

... on jalassa siellä viraston tiskin takana? eihän ne kengät sieltä kuitenkaan näy. noi läpyskät on mukavat jalassa ja miks niitä ei sais käyttää jos haluaa? ne on kuitenkin siistimmät ku esim. liian matalat housut joista stringien narut ällöttävästi näkyy.

• paapuuri

ja tuskin hankinkaan, hyvät terveyskengät on mukavat jalassa näin kotioloissa, yleisille paikoille en lähde niissäkään.
      Jotkut muoviklopsuttimet on joskus ollut, hankala niillä oli kävellä, mutta menettelivät, kun kasvi- ja perunamaalta piti syötävää hakea.
      Kyllähän niitä paljon näkee, eikä se minua haittaa, jos joku tykkää niitä pitää, niin pitäköön.

• viivatiina

löytäny koskaan hyviä terveyskenkiä ainakaan mun jalkaan sopivia ehkä mulla on niin kummalliset jalat ja crokseihin olen mieltynyt itku tulee jos ne lopetetaan taitaa olla varminta ruveta ostaan varastoon ja ne ei ainakaan klopsua ne aidot niistä mitään ääntä kuulu.

• paapuuri
        viivatiina kirjoitti:

löytäny koskaan hyviä terveyskenkiä ainakaan mun jalkaan sopivia ehkä mulla on niin kummalliset jalat ja crokseihin olen mieltynyt itku tulee jos ne lopetetaan taitaa olla varminta ruveta ostaan varastoon ja ne ei ainakaan klopsua ne aidot niistä mitään ääntä kuulu.

nämä sandaalit ostin ainakin 15 vuotta sitten, hyvin ovat kestäneet, nyt alkaa jo saumoista ompeleet repeillä.
        Osta vaan muutmat crocksit varalle, että on mistä ottaa.

• viivatiina
        paapuuri kirjoitti:

nämä sandaalit ostin ainakin 15 vuotta sitten, hyvin ovat kestäneet, nyt alkaa jo saumoista ompeleet repeillä.
        Osta vaan muutmat crocksit varalle, että on mistä ottaa.

ja oikeen herkullisen värisiäkin vielä.

• Kirjoitin kerran vaaleanpunaisista possuaamutossuista, että kaikkea ne ihmiset ostavatkin nurkkiin notkumaan. Toinen hirvistyksen kauhistus on nämä kroksit. Ei kiitos.

• viivatiina

laittaa kroksit jalkaa ja lähtee töihin enkä saanu yhtään kroksi ystävää vaikka kuinka yritin puhua puolesta kaiken maailman muita ystäviä jo on että sellainenkin olis ollu kiva olemassa mukavaa päivää teille kaikille korkkari kareille tuli vaan mieleen kun työn puolesta joudun moisen kanssa tekemisiin iloa ja auringonpaistetta korppikselle toivottelee kroksitiina.

• saat--
        viivatiina kirjoitti:

laittaa kroksit jalkaa ja lähtee töihin enkä saanu yhtään kroksi ystävää vaikka kuinka yritin puhua puolesta kaiken maailman muita ystäviä jo on että sellainenkin olis ollu kiva olemassa mukavaa päivää teille kaikille korkkari kareille tuli vaan mieleen kun työn puolesta joudun moisen kanssa tekemisiin iloa ja auringonpaistetta korppikselle toivottelee kroksitiina.

tiina!! crocsit ihanat, mulla neljät!! kahet kesä, kahet talvisemmoset. aitoja kaikki.

• Korppis
        viivatiina kirjoitti:

Luinhan toki ylistyksesi, mutta en voinut yhtyä mielipiteeseesi, ymmärrät olen eri mieltä ; )

Mitä tulee korkkareihin ne kuuluvat parempiin juhliin. Omistan yhdet mustat lakeriset kiiltävät hienostelukengät.

Sain kolme vuotta sitten lahjaksi ystävättäreltäni käsintehdyt dallarit. Niillä olen kävellyt Euroopan cityt pitkin ja poikin eikä ne ole hiertäneet, mutta kuluivat kylläkin. Tilasin viime kuussa uudet samanlaiset suoraan tehtaalta. Lähetin mitat ja valokuvan vanhoista kengistäni ja sain samanlaiset, taas pelittää ; )

Puutarhassa pyllistelen nahka sandaaleilla tai vanhoilla dallareillani, kengät kelien ja mielialojen mukaan.

• viivatiina
        saat-- kirjoitti:

tiina!! crocsit ihanat, mulla neljät!! kahet kesä, kahet talvisemmoset. aitoja kaikki.

mulla on yhdet kesä yhdet talvi ja yhdet varvastossut vaihtelun vuoks saatan ostaa parit uudet mutta kestäviä kun mitkä varvastossuja olisin ostanu lisää ja onkin tilauksessa jos vaan jostain löytyy ei hierrä.

• viivatiina
        Korppis kirjoitti:

Luinhan toki ylistyksesi, mutta en voinut yhtyä mielipiteeseesi, ymmärrät olen eri mieltä ; )

Mitä tulee korkkareihin ne kuuluvat parempiin juhliin. Omistan yhdet mustat lakeriset kiiltävät hienostelukengät.

Sain kolme vuotta sitten lahjaksi ystävättäreltäni käsintehdyt dallarit. Niillä olen kävellyt Euroopan cityt pitkin ja poikin eikä ne ole hiertäneet, mutta kuluivat kylläkin. Tilasin viime kuussa uudet samanlaiset suoraan tehtaalta. Lähetin mitat ja valokuvan vanhoista kengistäni ja sain samanlaiset, taas pelittää ; )

Puutarhassa pyllistelen nahka sandaaleilla tai vanhoilla dallareillani, kengät kelien ja mielialojen mukaan.

mää oon käyttäny ainakin kuudet dallarit loppuun ja vieläkin näkyy olevan täällä toimiston nurkassa yhdet vielä oikeen punaiset sellaiset mulla on ollu kirkkaanvihreet tietty mustia kullanväriset ruskeet ne on kans älyttömän hyviä kenkiä mutta nekin pitää olla ehdottomasti aidot nekin on sillai kätsyt kengät että vaikka ne on nahkaiset niin ne on tosi hyvät paljaassa jalassakin.

• Korppis
        viivatiina kirjoitti:

mää oon käyttäny ainakin kuudet dallarit loppuun ja vieläkin näkyy olevan täällä toimiston nurkassa yhdet vielä oikeen punaiset sellaiset mulla on ollu kirkkaanvihreet tietty mustia kullanväriset ruskeet ne on kans älyttömän hyviä kenkiä mutta nekin pitää olla ehdottomasti aidot nekin on sillai kätsyt kengät että vaikka ne on nahkaiset niin ne on tosi hyvät paljaassa jalassakin.

..ollaan se on pääasia. Aitoa pitää olla ei kopioitua.

Vahinko, että en voi ostaa dallareita suoraan paikallisesta kenkäkaupasta, koska korvessa ei ole niiden edustusta. Tehtaalta saa tilaamalla kyllä juuri sellaiset kun haluaa, mutta kun postikulut lisätään niille kertyy hintaa, mutta mukavuudesta en tingi ja olen valmis siitä myös maksamaan.

• on vapaa
        Korppis kirjoitti:

..ollaan se on pääasia. Aitoa pitää olla ei kopioitua.

Vahinko, että en voi ostaa dallareita suoraan paikallisesta kenkäkaupasta, koska korvessa ei ole niiden edustusta. Tehtaalta saa tilaamalla kyllä juuri sellaiset kun haluaa, mutta kun postikulut lisätään niille kertyy hintaa, mutta mukavuudesta en tingi ja olen valmis siitä myös maksamaan.

kaikenlaisen pääoman liikkumiselle.
        Jokainen tekee minkä kykenee.
        Maksan mielelläni kopioistakin jos tiedän että joku köyhä saa siitä ruuan suuhunsa.
        ja köyhäthän ne yleensä kopioi.
        Minulla ei ole ongelmaa kopion kanssa.Joku senkin tekee ja työkseen?

• on vapaa kirjoitti:

kaikenlaisen pääoman liikkumiselle.
        Jokainen tekee minkä kykenee.
        Maksan mielelläni kopioistakin jos tiedän että joku köyhä saa siitä ruuan suuhunsa.
        ja köyhäthän ne yleensä kopioi.
        Minulla ei ole ongelmaa kopion kanssa.Joku senkin tekee ja työkseen?

Joku sen työn tekee, mutta millä hinnalla. Lapsi puoli-ilmaiseksi epäinhimillisissa oloissa kehitysmaissa.

Iltauutisten hittiaihe nykyisin irtisanomiset ja konkurssit.

• HTZA
        korpikirjailija kirjoitti:

Joku sen työn tekee, mutta millä hinnalla. Lapsi puoli-ilmaiseksi epäinhimillisissa oloissa kehitysmaissa.

Jätetään ostamatta kotimaista.
        Firma muuttaa Kiinaan.
        Ostetaan sitten siellä tuotettua halvalla.
        Turrutetaan omatunto sillä että lapset saavat työtä ja ruokaa.
        Lapset!

Ps. Kerrankin, ei tarkoita arvon rouvaa yksinään.

• käy lapselle,
        korpikirjailija kirjoitti:

kun ei saa sitäkään ropoa, jolla on ollut varaa ostaa leivänkyrsä
        Helppo meidän yltäkylläisyydessämme on moralisoida nälkäänäkevää maailmaa.

Teeskenneltyä naiviutta siirtää mielessään meidän tapamme sellaisinaan köyhiin maihin.

• Korppis
        käy lapselle, kirjoitti:

Teeskenneltyä naiviutta siirtää mielessään meidän tapamme sellaisinaan köyhiin maihin.

..asia on loppuun käsitelty ; )

• suunnattomasti
        Korppis kirjoitti:

..asia on loppuun käsitelty ; )

anteeksi, oli eka viestini tähän ketjuun.

• vertsidtukeaz
        käy lapselle, kirjoitti:

paikkaan...kukin keksiköön mitä ilkeä ihminen osaa tehdä lapsella joka tarvii ruokaa...
        Ainakin hikipajoihin ovat jo nimeltä mainitsemattomat "vaatekauppiaat"
        tehneet muutoksia, lapset saavat pari tuntia opetusta päivässä.
        Näin kiillottavat sädekehäänsä niitten silmissä jotka näitä ns. vaatteita halpaan hintaan ostavat.
        Muutamat kunnon kauppiaat lopettivat esim. orjatyövoimalla kerätyn puuvillan käytön...
        voi että...tästä voisi jatkaa ikuisuuksia!
        Kohta keikahtaa maailman talous nurinniskoin, enemmän kuin nyt siis!

• ole maammekaan
        vertsidtukeaz kirjoitti:

paikkaan...kukin keksiköön mitä ilkeä ihminen osaa tehdä lapsella joka tarvii ruokaa...
        Ainakin hikipajoihin ovat jo nimeltä mainitsemattomat "vaatekauppiaat"
        tehneet muutoksia, lapset saavat pari tuntia opetusta päivässä.
        Näin kiillottavat sädekehäänsä niitten silmissä jotka näitä ns. vaatteita halpaan hintaan ostavat.
        Muutamat kunnon kauppiaat lopettivat esim. orjatyövoimalla kerätyn puuvillan käytön...
        voi että...tästä voisi jatkaa ikuisuuksia!
        Kohta keikahtaa maailman talous nurinniskoin, enemmän kuin nyt siis!

historia pekkaa parempi.

Aikoinaan myytiin vanhat ja vaivaiset, kuin myös orvot orjiksi maataloihin, sille, joka vähiten kunnalta vaati rahaa.

• suomalaisia sitten
        ole maammekaan kirjoitti:

historia pekkaa parempi.

Aikoinaan myytiin vanhat ja vaivaiset, kuin myös orvot orjiksi maataloihin, sille, joka vähiten kunnalta vaati rahaa.

saivat mitä muilta yli jäi. Joskus, saattoivat jopa talonväki antaa ruokaa ja vaatetta pyytämättä kun tiesivät romaaniperheiden kurjat olot. Ja tarjosivat aina työtä pariksi päiväksi jos ei pidemmäksi. Jos, talossa työtä tarjolla. Tätä eivät suinkaan kaikki talolliset tehteneet. Jotkut tekivät. Tiedän kun olen keskustellut tästä monen iäkkäämmän roomaanin kanssa, silti monet monet pitävät silti että, Suomi paras paikka heille. Heitä ei niin pahasti "vainottu" kun muualla Euroopassa, saivat jopa nukkua vankkureissaan yönsä. Mitenkäs tänäpäivänä tuon asianlaita ja asenne romaaneja kohtaan? Suomalaisia hekin.Minun mielestäni ainakin. Vaikka tavaraa ja hyvinvoininti on? Onko sitä sydämessä?

• olisi meillä
        suomalaisia sitten kirjoitti:

saivat mitä muilta yli jäi. Joskus, saattoivat jopa talonväki antaa ruokaa ja vaatetta pyytämättä kun tiesivät romaaniperheiden kurjat olot. Ja tarjosivat aina työtä pariksi päiväksi jos ei pidemmäksi. Jos, talossa työtä tarjolla. Tätä eivät suinkaan kaikki talolliset tehteneet. Jotkut tekivät. Tiedän kun olen keskustellut tästä monen iäkkäämmän roomaanin kanssa, silti monet monet pitävät silti että, Suomi paras paikka heille. Heitä ei niin pahasti "vainottu" kun muualla Euroopassa, saivat jopa nukkua vankkureissaan yönsä. Mitenkäs tänäpäivänä tuon asianlaita ja asenne romaaneja kohtaan? Suomalaisia hekin.Minun mielestäni ainakin. Vaikka tavaraa ja hyvinvoininti on? Onko sitä sydämessä?

jotain oppimista tänne aikojen saatossa tulleilta ihmisiltä.
        Mies tuli eilen matkaltaan kotiin. Tullessa oli pysähtynyt ruokapaikkaan.
        Siellä tavallisesti katsellaan ja kyräillään, suuta avaamatta.

Samaan pöytään oli tullut nuori romanimies, ja isäntä oli aivan ollut mielissään, kun oli ollut puheliasta laatua, kuin mies itsekin.
        Rattoisasti oli kulunut ruokahetki.

• Shoppenizer

Ei yhtään ihme, ettei ole menekkiä; harvoin näkee noin kamalan näköisiä kenkiä ja tosiasiassahan ne eivät ole muotia vaan joku ihme villitys. Todellakaan ei ole kaunista katseltavaa kun nainen/tyttö on kesähepenissään ja jalassaan sitten nuo muovihirvitykset. Melkein yhtä kauheat kuin muoviset rantasandaalit!

• juttuhan tuo

Croccsit on hyvin tehdyt ja mukavat jalassa ja kestävät. Yksien crcsien hinnalla saa tusinan jäljitelmiä ja crocsit eivät halua laskea laatuaan. Täytyy tilata muutamat crocsit.

• Meriläinen

nimisiä kenkiä, eli kaikki ei ole heitä ostanut.
      Ne on tosi kolhot kengät.

• viivatiina

kevyet voin kertoa sen näin kevytkenkäisenä naisena.

• Meriläinen
        viivatiina kirjoitti:

kevyet voin kertoa sen näin kevytkenkäisenä naisena.

Systeri on kroksien kannattaja ja sillä on niitä useat.
        Hyvin tuntuu kannattavan vaikeissakin maastoissa, huomasin eilen.

• sopivan

kesäisen ilosia ovat olleet heillä, joiden jaloissa olen niitä nähnyt.
      Kivoja, asuun sopivia värejä, korostaneet käyttäjiensä eloisuutta.
      Toisaalta, moneen paikkaan enemmän kuin hyviä, vesihommiin, ym.

Eiväthän ne ole kenenkään ainoat astuntavälineet.
      Itse katson ihmisessä yleensä muutakin, kuin kengät.

Lapsuudesta muistan Scholl-puukengät, joita oli kaikkien jaloissa, ja joita me pikkutytöt itse teimme laudanpätkistä. Miten suloiselta siiden lapsutus kuulostikaan. Eli, taitaa kaikilla aikakausilla olla omat crocksinsa, jotka herättävät kauhistusta.

Ettei vain olisi ikäkysymys :))))

• HTZA

tietysti.
      Ja olleet jo parina kesänä käytännölliset.
      Lomilla tuli vettä vaakasuoraan ja paljon.
      Kastemadotkin nousivat reiistään etteivät hukkuisi.
      Saunanlämmityksessä, kun hain ladosta puita, ne soljuivat mukavasti ja vahingoittumattomina Varpaiden välistä. Ja kun kutittivat, niin tuli väkisinkin kesäinen ilme naamalle.
      Minun piti kyllä ostaa sadeviitta, mutta nuo kengät (?) olivat vastustamattomat.
      35€ mutta hyvä ostos.

• en laita jalkaani

hiostaa, eikä ergonomisesti oikein liiku jalka.
      Väsyttävintä on näyteikkuna kävely vauhti.
      Kesällä kun nurtsi leikattu hyvät ettei jalat tuu vihreeks. Hyyskä reissulle, korkeintaan.

• aidot, ja kopiot. Kyllä ne tässä pihassa kaikessa pikkujuoksussa on kivat. Mutta en minäkään niillä kaupoille lähde.Mutta mökki reissulla on jo jalassa. Ei haittaa jos kastuvat Ovat hyvät pestä, ja kuivavat nopeasti kuumalla rapulla. Niillä on hyvä pyyhältää roskiksella, kellarissa, liiterissä, postilaatikolla, kasvihuoneessa, pyykkinaruilla jne. jne. Todella hyvä keksintö. Toivottavasti jatkavat valmistusta, minä ainakin käytän oikein mielelläni, ettei joka juoksuun tartte turata oikeita kenkiä jalkaan.

• halpis-crockarit
        marja-liisa41 kirjoitti:

aidot, ja kopiot. Kyllä ne tässä pihassa kaikessa pikkujuoksussa on kivat. Mutta en minäkään niillä kaupoille lähde.Mutta mökki reissulla on jo jalassa. Ei haittaa jos kastuvat Ovat hyvät pestä, ja kuivavat nopeasti kuumalla rapulla. Niillä on hyvä pyyhältää roskiksella, kellarissa, liiterissä, postilaatikolla, kasvihuoneessa, pyykkinaruilla jne. jne. Todella hyvä keksintö. Toivottavasti jatkavat valmistusta, minä ainakin käytän oikein mielelläni, ettei joka juoksuun tartte turata oikeita kenkiä jalkaan.

ja siivotessa, varsinkin kylppäriä pestessä menettelee.
        Muuten en käytä kun hiostavat. Avonaiset rantasandaaliti ovat paremmat kotikenkinä, siis sellaiset kovasta aineesta, mutta eipä tahdo löytyä uusia,
        kun kaikki on vain haisevia kiinalaisia.
        Ostin yhdet kiinalaiset rantasandaalit joista ei se bensamainen haju lähtenyt pesemällä eikä tuulettamalla joten heitin roskikseen. Mitä lie bentseiiniä käytetty valmistukseen. Muutenkaan en osta mitään kiinalaista mitä pitäis laittaa esim. suuhun kun saa pelätä että mitä lie lyijymössöä tai muita myrkkyjä lisätty.

• viivatiina
        halpis-crockarit kirjoitti:

ja siivotessa, varsinkin kylppäriä pestessä menettelee.
        Muuten en käytä kun hiostavat. Avonaiset rantasandaaliti ovat paremmat kotikenkinä, siis sellaiset kovasta aineesta, mutta eipä tahdo löytyä uusia,
        kun kaikki on vain haisevia kiinalaisia.
        Ostin yhdet kiinalaiset rantasandaalit joista ei se bensamainen haju lähtenyt pesemällä eikä tuulettamalla joten heitin roskikseen. Mitä lie bentseiiniä käytetty valmistukseen. Muutenkaan en osta mitään kiinalaista mitä pitäis laittaa esim. suuhun kun saa pelätä että mitä lie lyijymössöä tai muita myrkkyjä lisätty.

voin sanoa tuohon hiostukseen varsinkin talvella jos käyttää villasukkaa niissä ei hiosta tipan tippaa kesällä ei tartte jos ei oo kylmäjalkainen näin toimii ainakin aidot sellaiset.

• on aidolla
        viivatiina kirjoitti:

voin sanoa tuohon hiostukseen varsinkin talvella jos käyttää villasukkaa niissä ei hiosta tipan tippaa kesällä ei tartte jos ei oo kylmäjalkainen näin toimii ainakin aidot sellaiset.

muovillaja kopiomuovilla.
        Kyllä te olette kummallisia.
        Aito muovi muka parempaa, kyllä naurattaa ;)

• ?????!!!!!!!!
        on aidolla kirjoitti:

kuin aidolla Marimekolla tai kiinalaisella vastaavalla

• viivatiina
        on aidolla kirjoitti:

mikä ero on mersulla ja ladalla samaa peltiä molemmat mutta ehkä kuitenkin käyttömukavuus.

• kumpiakaan

ka ainut paikka, jossa niitä voisi käyttää on mökillä, kusireissulla kohti puuceetä.
      Kamalat läyskät..

• ne,,, nimittäin jäljitelmät. Ostin piha käyttöön, senku tökkäsee jalkaan, ovat tarpeeks väljätkii, sekä tosi kevyet, eikä haittaa vaik nurmikko olis märkä, sinne vaan. Mustat on väriltään ja niihin reikiin ostin kivoja värikkäitä kuvioita. Töissä viime keväänä oli kenkä myyjä, jolta ostin:)))

• kiinalaiset

ja taiwanitja honkongit taas nappasivat itselleen manithalpatyövoimalla eli lapsilla teettämällä. Just ihan kuin htza kopiot täällä valtaavat markkinat tarjoamalla puppua suoraan korvesta ilman häpeää.

• HTZA
        kiinalaiset kirjoitti:

ja taiwanitja honkongit taas nappasivat itselleen manithalpatyövoimalla eli lapsilla teettämällä. Just ihan kuin htza kopiot täällä valtaavat markkinat tarjoamalla puppua suoraan korvesta ilman häpeää.

minuakin...

• Yxitypy

on aidot crocksit olleet nelisen vuotta.
      Ovat olleet ihan hyvät. Ainoa negatiivinen juttu niissä on, että keräävät sähköä.
      Kun niitä pitää jalassa ja koskettaa jotain metallia, niin kynsille räpsii.
      Minulla ollut jo puoli vuotta kantakalvon tulehdus, ja crocksit olleet ainoat kengät, joilla olen pystynyt kävelemään, kun kipu äitinyt kovin pahaksi.
      Ovat pehmeät kävellä esim. asfaltilla.
      Eihän ne mitkään sievät kengät ole, mutta kyllä ne ainakin minulle kotikäyttöön ja kauppareissuille passaa.
      Tosin niiden ulkonäköä on paranneltu koko ajan, ja tullutkin markkinoille vähän kivemman näköisiä crockseja :=))

• menee koko

crocksi-tehdas...tuleekohan siitä kroksitehdas..tai koksitehdas

• molemmat, kivoja piha kenkiä..

• HTZA

Pi ha ken ki ä.

Tuon voisi kirjoittaa: Kivoja pihakenkiä. Olisi ainakin Suomenkeltä, lapsille.

• HTZA kirjoitti:

Pi ha ken ki ä.

Tuon voisi kirjoittaa: Kivoja pihakenkiä. Olisi ainakin Suomenkeltä, lapsille.

on yhtäkuin ulkona pidettävä kenkä, asia ei muuksi muutu kirjoitus asuakaan muuttamalla.

Eli mukavat, kivat kätsyt koplottimet kotioloihin ja nimenomaan ulkona pidettävät, muuten liian hikiset.

• suomalaiselle

tuulipuvun kanssa. Eivät ne ainakaan kahise kuten monet tuulipuvut.
      Virolaiset ennen kutsuivat suomalaisia kahiseviksi, nyt voisivat kutsua kroksiksi.

• tuulipuku ..

lie jo kaupiunkilegendaa. Itse en ole koskaan sitä omistanut.
        Hekin, joilla se löytyy, eivät käytä sitä kansallispukunaan, vaan tarpeen vaatiessa.
        Mitä ketun väliä, miksi kutsuvat, kateellisuuksissaan.

• Hupijuttu
        tuulipuku .. kirjoitti:

lie jo kaupiunkilegendaa. Itse en ole koskaan sitä omistanut.
        Hekin, joilla se löytyy, eivät käytä sitä kansallispukunaan, vaan tarpeen vaatiessa.
        Mitä ketun väliä, miksi kutsuvat, kateellisuuksissaan.

kaupunkilegendaa.
        Oli hyvinkin suosittu asuste sanotaan...15v sitten.
        Mutta, onhan se niinkin, että Suomi on ilmastoltaan aika vaativa maa ja täällä pukeudutaan sään mukaan.
        Virossa on vielä vanha kulttuuri jonka mukaan, samoin kuin muuallakin mannermaalla, laitetaan parempaa päälle kun aamulla lähdetään ihmisten ilmoille.
        Se on jossain mielessä kunnioitettavaa ja kiva, että ihmiset välittävät asusteistaan, mutta ymmärrän tämän Suomenkin pukeutumisen.
        Jostain syystä meillä ei tarvitse olla pukeutumisesta niin tarkka?

• päiväkodissa...taatusti
        Hupijuttu kirjoitti:

kaupunkilegendaa.
        Oli hyvinkin suosittu asuste sanotaan...15v sitten.
        Mutta, onhan se niinkin, että Suomi on ilmastoltaan aika vaativa maa ja täällä pukeudutaan sään mukaan.
        Virossa on vielä vanha kulttuuri jonka mukaan, samoin kuin muuallakin mannermaalla, laitetaan parempaa päälle kun aamulla lähdetään ihmisten ilmoille.
        Se on jossain mielessä kunnioitettavaa ja kiva, että ihmiset välittävät asusteistaan, mutta ymmärrän tämän Suomenkin pukeutumisen.
        Jostain syystä meillä ei tarvitse olla pukeutumisesta niin tarkka?

se "ipana" jolla on rumat ja käytännölliset vaatteet, on suomalainen. Se poika jolla on kivat "vetimet" (ja työillä nätit mekot) on taatusi ulkomaalainen!

• ovat ..
        päiväkodissa...taatusti kirjoitti:

se "ipana" jolla on rumat ja käytännölliset vaatteet, on suomalainen. Se poika jolla on kivat "vetimet" (ja työillä nätit mekot) on taatusi ulkomaalainen!

arkivaatteita? Leikkihän on lapsen työ.
        Kaikkea joudattekin joutessanne miettimään. :/

• kun ne tuo
        ovat .. kirjoitti:

arkivaatteita? Leikkihän on lapsen työ.
        Kaikkea joudattekin joutessanne miettimään. :/

lapset hoitoon. Lapsilla on hyvät tavat jne...
        huoh...menkää markettiin neljän-viiden jälkeen...siellä ne ...riekkuu ja kiekuu ja huutaa...

• viivatiina
        päiväkodissa...taatusti kirjoitti:

laittaa päiväkotiin se nätti mekko siellä käsittääkseni vieläkin ollaan ulkona aika paljon kyllä täällä maallakin on kivasti pukeutuneita suomalaisia lapsia kivasti pukeutuminenkin on toisen mielestä toista ja toisen toista vaikee määritellä sitä.

• viivatiina
        kun ne tuo kirjoitti:

lapset hoitoon. Lapsilla on hyvät tavat jne...
        huoh...menkää markettiin neljän-viiden jälkeen...siellä ne ...riekkuu ja kiekuu ja huutaa...

vähän eri mieltä tai sit tänne on vaan sattunu huonotapaisia eiköhän kaikissa kulttuureissa oo hyvä ja huono tapaisia sillon kun lapsen kanssa pystyy kommunikoimaan omalla äidinkielellä sille voi vähän vaikka lukee lakia jos ei vanhemmat pysty tai halua mut siinä tapauksessa kun ne vetää rallia ympäri kauppaa eikä oo minkäänlaista yhteistä kieltä niin minkäs niille sillon voit muuta kun odottaa että vanhemmat vois tehdä jotain että se loppus.

• ...On mun jalalle parhaat työkengät pitkään aikaan ...
      Niillä kun tikkaa sen muutaman kilometrin ei jalat väsy....
      Makuasia =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3817
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2586
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2005
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1546
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      494
      1281
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82