Tervehdys!
Tarkoitus olisi mennä lokakuussa Bergamon liepeille. Ensin meinattiin lentää Ryanairilla suoraan Bergamoon ja vuokrata auto sieltä, mutta lentojen hinnaksi olisi tullut n. 170€ kaikki lisämaksut. Lisäksi kone olisi perillä vasta 16:50.
Sitten ajateltiin lentää Blue1 Malpensaan, vuokrata sieltä auto ja ajaa perille. Lento saman hintainen ( hieman halvempi kun laskee R:n kaikki kulut päälle ) ja kone pelipaikoilla 11 aikoihin.
Kysymys kuuluukin, että kuinka hankalaa on ajaa tuolta Malpensan kentältä Bergamoon?
Kiitos vastauksista kaikille!
Malpensan kentältä Bergamoon
jopi
1
478
Vastaukset
- murresa
Heips!
Ei ole mitenkään ylivoimaisen vaikeaa! Olen itse seikkaillut tuon saman reissun busseilla ja ei tuottanut ongelmia! Tiet ovat kohtuullisen hyvin merkattuja, hyväkuntoisia moottoriteitä.
Ja navigaattori voi olla hyödyllinen kaveri seikkailussa! :)
Pääsette perille kyllä pelkkien opasteidenkin kanssa, jos tutustutte reittiin etukäteen vaikka Google Mapsin kautta, sillä tiet ovat tosiaan valtaväyliä, joten kartalta löytyvät :) Mutta totta kai Milanon alueen kartta helpottaa!
Hauskaa matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214