Vaikka pidänkin Chrisun äänestä niin kyllä tuo hänen uusin tyyli on niin käytetty, ei tuommoisella elektropopilla tulla enää maailmaa valloittamaan.
Harmi kun niin lahjakas nainen, laulaa tuommoisia älyttömiä tekno renkutuksia jossain naamareissa ja supernaisen asuissa.
Toivottavasti tämä tuleva albumi ei ole samanlaista huttua kuin KGB!
uusi levy ja tyyli
4
742
Vastaukset
- tyttö.
MUTTA SE ON LADY GAGAN
Christina on kuitenkin lahjakas ja ihana persoona.- jeppuu
Palaisipa hän Stripped levyn tyyliin, Walk away, Cruz, Soar... Tuommoisia biisejä kiitos! Ei mitään kumiasuja ja naamareita popituksen lisäksi.
- heyhey.
jeppuu kirjoitti:
Palaisipa hän Stripped levyn tyyliin, Walk away, Cruz, Soar... Tuommoisia biisejä kiitos! Ei mitään kumiasuja ja naamareita popituksen lisäksi.
Taitaa tää artisti olla jo menneen talven lumia :)
Aguileralle ei vaan sovi tuommoinen discopoppi, hänen ääni on enemmänkin sellaisia ballaadeja varten. Ja jos hän haluaa pysyä listoilla niin hänen pitää tehä niitä discopopituksia eikä mitään nyyhkytysbiisejä. - audrinapatridge
heyhey. kirjoitti:
Taitaa tää artisti olla jo menneen talven lumia :)
Aguileralle ei vaan sovi tuommoinen discopoppi, hänen ääni on enemmänkin sellaisia ballaadeja varten. Ja jos hän haluaa pysyä listoilla niin hänen pitää tehä niitä discopopituksia eikä mitään nyyhkytysbiisejä.Christina on jo vallottanut maailman, ja sen voi huomata jo pelkästään teidän elokuisista keskusteluistanne täällä Suomi24:n Christina-palstalla, joten ei hänen tarvitse sitä enää Bionicilla todistaa. Ja musiikkityyli ei ole edelleenkään Leidi Kakkan keksimä, vaan luulen että se juontaa juurensa aika paljon kauemmaksi historiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164