mitä kaikkea sitä voisi oikein tällainen yksinäinen tehdä näin
kesällä, kun on Antabus-kuuri päällä?
.. ? .. ? .. ?
Kertokaas te fiksut palstalaiset
24
197
Vastaukset
- ....
..?..
lueskella kirjoja, onkia, pyöräillä, syödä mansikoita, uida, soutaa, meloa, käydä kyldyyririennoissa...
- monte puskissa
vaikka palstailla 24/7 ja rekata itselle nimimerkinkin. Ehdotan nimimerkiksi:
-monte24/7- Kaikki mahdollisuudet tehdä ihan mitä vaan, edellä tuli jo hyviä ehdotuksia ja lisää pukkaa:
Mene jonnekin kivaan puistoon lueskelemaan kirjaa tai täyttämään riskikoita, otat limpparia mukaan ja syöt paljon jätskiävoi hyvää päivää. Millonkohan mä opin tarkistamaan nää mun viestit ennen kuin painan lähetä-nappia?
alruna kirjoitti:
voi hyvää päivää. Millonkohan mä opin tarkistamaan nää mun viestit ennen kuin painan lähetä-nappia?
Sun täytyy mennä häpeämään noita kirjoitusviheitä. :-D
sententia kirjoitti:
Sun täytyy mennä häpeämään noita kirjoitusviheitä. :-D
Joku kamala rangaistus vielä päälle.. Mun pitää saada kärsiä kunnolla :D
- scale
alruna kirjoitti:
voi hyvää päivää. Millonkohan mä opin tarkistamaan nää mun viestit ennen kuin painan lähetä-nappia?
Mullakin on Turhapuro-syndrooma, eli kirjoitusnopeuden kaksinkertaistaminen kymmenkertaistaa lyöntivirheet.
iskeä nainen/mies ja harrastaa vaakamamboa. Tiedä sitten vaikuttaako tuo kuuri tähän ohjelmaan..
- maniamania
voi tehdä ilman antabuskuuria?
Tee niitä. Antabus on valinta ja tuki. Tiedät hyvin, miksi oot niin valinnut.
Palstaile aluks. Joku vois pitää hölmönä ideana, mut tää on hyvä peili. Huomaat elämisen kirjon.. Löydät itteäs, kun kommunikoit. Tsemppiä.- maniamania
anzzy kirjoitti:
.
tullut vietellyksi päivinä, kun myit pölyimureita? Kotiobelle kauppaaja on kummajainen.
Mut syö aamulla se parsakeittosi! maniamania kirjoitti:
tullut vietellyksi päivinä, kun myit pölyimureita? Kotiobelle kauppaaja on kummajainen.
Mut syö aamulla se parsakeittosi!laakerivian tärinän vuoksi
- kirpela
uida. Auringonotto ei kai passaa kaikille. Käydä näyttelyissä, konserteissa,istua päivä (no jokunen hetki) Espalla, käydä Arboretumissa ja kierrellä tapahtumia... Poiketa torilla, (tie)kirkossa, käydä Virossa tai Ahviksella. Pyöräillä.
- random_N
Siivoa. Myy tai lahjoita turha roina.
Pinkaise kirjastoon. Lainaa muutama romaani, pari tietokirjaa ja jokin huumoriopus, noin alkuun. Ja yksi leivontakirja.
Tee leivontakirjasta yksi suolainen ja yksi makea herkku.
Jos sinulla on kamera, niin esittele kotipaikkakuntasi 20 kuvalla. Jos mahdollista, niin ota kuvat samoista paikoista kaikkina vuodenaikoina.
Marjasta. Alkholistit vieroitusoireissaan ovat vaarassa addiktoitua johonkin muuhun esim.
PUSKAILURIIPPUVUTEEN alkoholihilistin häiriköinti muuttuu palstahäirköinnikinniksi.
Jouduit nyt ojasta allikoon
Harrasta vaikka kuviokelluntaa
Silloin olet siitä laumasta riippuvainen (kelluvainen), mutta ei pääse liiallisuuteen-
Vieroitksen muut lääkkeet aiheuttavat myös riippuvuutta, jotenka muista ottaa antabus säännöllisesti ja vältä myös masturbointiakin ja kaikkea joka tuottaa mielihyvää--aivojen dopamiinitason nousua
Neuroleptit laskevat dopamiinitasoa ja aiheuttavat siten erilaisia himoja---
tupakka, sexi, hedelmäpelit, palstailu
SIIS , KESTÄ KUIN MIES ÄMMÄ- MMies
Kärsiä.
- Neuvoja.
joka toinen ilta.
- sopivassa
suhteessa. Kaksi addiktiota vie halut kolmanteen. Lisäksi kuntoilusta on hyötyäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058