Olen hankkimassa pari undulaattia, ja haluaisin vielä tietoa esimerkiksi elin-iästä,tarkasta ruoka-valiosta jne =D paljon olen jo lukenut ja iso häkkikin jo tiedossa. Onko kellään myynnissä nuorta / nuoria undulaatteja? kun nuo eläinkaupan hinnat tuntuvat liioitetuilta =// ja kun niiden häkin luo menee niin linnut säikähtävät ja lentävät takaseinille. =(( peloteltu?
Undulaateista tietoa! =)
2
379
Vastaukset
- undu_ja_papu
Meillä ollut undulaattipariskunta yhdeksänvuotta. Lapsuusajan undupari eli 13 - vuotiaaksi.
Netistä löytyy hyviä undulattisivuja ihan googlaamalla.
Syövät tietysti siemensekoitusta, hirssintähkiä, salaattia, kurkkua, kananmunaa, kalkkia ja häkin pohjalle ruuansulatushiekkaa.
Meillä häkin ovi on aina auki. Lentelevät ympäri alakertaa ja informoivat talon tapahtumat. Tulevat ovelle vastaan kun kotiudutaan ja lentävät eteisessä jäähyväiset kun ollaan töihin lähdössä. Tykkäävät kun niitä silloin tällöin suihkuttelee ja juttelevat oman ihmisensä kanssa mielellään. Jos talossa on outoja vieraita lentelevät hiustenrajaan varmistamaan, että talon oma väki on varmasti turvassa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086