Antaakapa muutama ohje, kun virosta lähden hakemaan viinaksia, että millä pystyn minimoimaa riskit, sen suhteen, että juomat olisivat jotenkin tappavan myrkyllisiä.
Olen kuullut huhu puheina, että joskus aikoinaa siellä oli johonki markettiin viinahyllylle eksynyt jotain ihan muuta kuin juotavaa.
Entä onko mietojen alkoholien suhteen mitään pelättävää? Kuten siideri jota sieltä saa aika halvalla
virosta
3
684
Vastaukset
- hysteeriseksi
pidä alkaa. Kun ostat alkoholikaupoista tai isoimmista marketeista ei pitäisi olla mitään pelättävää. Suosi ketjuja tai isoja myymälöitä - itse en ole kuullut, että heidän juomistaan olisi sairastunut - kankkunen niistäkin kyllä tulee...
- netistä
viinaarannasta. Näet valikoimat ja hinnat, SuperAlko.Aitoja aineita.
- Helsingin Bussiliikenne
netistä kirjoitti:
viinaarannasta. Näet valikoimat ja hinnat, SuperAlko.Aitoja aineita.
Lähes kaikista sataman alueella olevista isoista viinakaupoista on turvallista ostaa.
Ainoastaan pienemmistä kioskeista ja yksityishenkilöiltä (mukaanlukien taksit) en suosittele ostamaan.
//Helb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337