Moikkis!
Ajattelin viedä miesystäväni synttärimatkalle Dubliniin, matkan kesto 4pvää.
Olen katsonut netistä uskoakseni KAIKILLA hotellihakukoneilla vaihtoehtoja ja arvioita mutta jotenkin tuntuu että hukun vaihtoehtoihin/ en enää tiedä voiko näihin hotellikuvauksiin luottaa, eri sivustoilla aikas paljon eroja...
Tarkotus olisi viettää *romanttinen sightseeing/bilematka*
Oisko vinkkejä kivasta suht tasokkaasta hotellista ihan näin suomalaisesta näkövinkkelistä?
Huone varattuna jo North Starista, premier-puolelta mutta arviot ja kuvat ( you tuben video ohikulkevista junista...)
vähän mietityttää...
:)
Dublin 4 the 1st time, mikä hotelli???
2
767
Vastaukset
- dupliini
Suosittelen, että katsot Tripadvisor sivujen hotellisuosituksia. Olen käynyt lukuisissa lomakohteissa ja tsekannut aina tietoja Tripadvisorista, eikä kertaakaan ole mennyt valinnat pieleen.
- vinkistä!!
Ehdin jo käydäkkin kurkkimassa hotellien valokuvia, taitaa vaan ne kivoimmat jäädä budjetin ulkopuolelle, ylläri... :)
En nyt oikein itsekkään ole selvillä kannattaako majoittua ihan keskustaan vai vähän kauemmaksi ja liikkua sieltä tarvittaessa bussilla/taxilla nähtävyyksille etc.
Keskustan ulkopuolella olevat hotellit tietenkin halvempia/tasokkaampia...
Niin tai näin, mutta tripadvisori meni heti suosikkisivustoihin.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096