Jeps. eli olen ajatellut perustaa oman sähköurakointi-puulaakin.
itellä on kokemus, koulutukset ja tarvittavat tutkinnot kyseisen toiminnan aloitukseen jo hallussa. joten siihen en kaipaa mitään kommenttia :D siihen täällä kyllä tuntuu saavan aina kommenttia, mutta palataampas aiheeseen taas.
Aloittaessa kumminkin pitää olla tarvittavat mittalaitteet turvallisen työnjäljen varmistamiseen noita kyseisiä mittareita minulla ei vielä ole, joten olin ajatellut semmoista konseptia et ottaisin ekan talon sähköistyksen palkan etukäteen ja hommannut mittarit jne.. joten sitten olisi kaikki kunnossa:D mutta ny kysynkin teidän muiden mielipidettä ideaan ajatellen erityisesti kysymyksiä.
lähtiskö joku tukemaan tuollaista aloitusmallia?
voiko palkkaa pyytää etukäteen, esim suunnittelun jälkeen?
ja muutenkin kertokaa hyvät immeiset mielipidettänne tälläisesta ideasta.. mielestäni se vaikuttaa ihan hyvältä, koska silloin ei tulisi esim. lainoista minkään sortin painetta taloudelle.
ja tietysti parannusehdotukset mun aatoksille on tervetulleita. toivoisin että saisin asiallista ja rakentavaa kommenttia. sekä pyydän anteeksi kieliopillisia virheitä tässä viestissä. en pidä sitä oleellisena osana tätä asiaa, niin en siihen siksi keskitykkään..kiitokset jo etukäteen fiksuista kommenteista.
Japilord.
Urakoinnin aloitus.
2
351
Vastaukset
- yrittämään
Alkuivestointien painopiste asennusurakoinnissa on tosin melkoisen laaja mutta jos kykenet alkuhankaluuksista suoriutumaan niin kyllä tekemätöntä työtä osaaville ja luotettaville tekijöille riittää.Mahdoton sitä kaikkea on ennakkoon tietää tai varatua mitä vastaan tulee mutta se on varmaa että tosissaan joutuu yrittämään ja kaikki peliin laittamaan ennenkuin asiat alkaa mennä omalla painollaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778