Hei! Mulla on Canonin DC210 kamera ja en saa kuvia ja videoita tietokoneelle mitenkään. Se tallentaa ne DVD:lle mutta kun laitan DVD koneeseen niin tietokone näyttää, että olis levyllä 0 tavua. miten saan kuvat koneelle ja mahdollisesti kehitettyä?
Canon DC210
5
665
Vastaukset
Siis mikä nyt ongelma? Kuvien siirto kamerasta tietokoneelle vai tietokoneesta DVD:lle? DVD:n polttamiseen tarvitset poltto-ohjelman. Kokeile uudestaan tällä kertaa mainiten kaikki relevantit faktat. Kirjoita vaikka paperille ensin ranskalaisilla viivoilla lista faktoista, jotka ovat relevantteja.
Lisäksi jos kyse on puhtaasti digikameroihin liittyvästä ongelmasta,etsi parempi alue.- anonyme
Itsellä on ongelmana videokameralla (Canon DC210) kuvattujen (ja kamerassa pikku-dvd:lle tallennettujen) videoitten saaminen pc:lle. Tähän kameraan ei liene saatavissa firewireä, jolla käsittääkseni videot saisi kamerasta levyltä siirrettyä näppärästi. Kun tuon pikku-dvd:n laittaa pc:n dvd-asemaan, on tilanne juuri niin kuin aloittaja toteaa, kone ei tunnista levyä. Kameran mukana tulee vain av-piuhat, joille on löydä koneestani paikkoja.
Aloittelija olen ja olisin kiitollinen asiallisista vastauksista ja vinkeistä, joilla homma onnistuisi. anonyme kirjoitti:
Itsellä on ongelmana videokameralla (Canon DC210) kuvattujen (ja kamerassa pikku-dvd:lle tallennettujen) videoitten saaminen pc:lle. Tähän kameraan ei liene saatavissa firewireä, jolla käsittääkseni videot saisi kamerasta levyltä siirrettyä näppärästi. Kun tuon pikku-dvd:n laittaa pc:n dvd-asemaan, on tilanne juuri niin kuin aloittaja toteaa, kone ei tunnista levyä. Kameran mukana tulee vain av-piuhat, joille on löydä koneestani paikkoja.
Aloittelija olen ja olisin kiitollinen asiallisista vastauksista ja vinkeistä, joilla homma onnistuisi.Onko levy viimeistelty?
- Mixs
okaro kirjoitti:
Onko levy viimeistelty?
Sama ongelma täällä kuvia/ kuvaa en saa siirrettyä koneelle. Olen alustanut levyt ennen niille kuvaamista. Tallenteita voi kyllä katsoa piuhoilla tv:n kautta.
- Jarp67
Olisiko syy ohjelmassa, jolla yrität kuvaa aukaista?
Katso millä kuva formaatilla kamera tallentaa!
VLC voisi olla ohjelma jolla saat kuvat näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327