Numerot ainun pullotuteissa

tyhmä vaan

Meillä on ainun silikonisia anatomisesti muotoiltuja pullotutteja useampi kappale, nyt huomasin että niissä on pohjassa merkintä 1, 2 tai 3. Onko näillä numeroilla jokin merkitys?
Aluksi oletin että 2 olisi vesi/maitotuteissa ja 3 tarkottaisi vellituttia, mutta huomasin että tuota 3 merkintää on ainakin yhdessä tutissa jossa on ihan normaali pyöreä reikä. Lisäksi ainakin yhdessä tutissa oli numero 1. Eli mitä nämä numerot sitten todellisuudessa tarkoittaa, vai tarkoittaako mitään.

6

680

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äityli-88

No ainanki mulla olleissa tuo merkintä tarkottaa sitä määrää mitä sielt tutista periaattees tulee, tiedä häntä sitten. Eli 3 tulee enempi ku 1...
      Mut voin olla väärässä..Mulle vaan selitettiin näin kun itsekin sitä alkuun ihmettelin...

• Ykkönen on "ensitutti", kakkonen kahdesta kuukaudesta eteenpäin ja kolmonen kolmesta kuukaudesta eteenpäin. Hyvin nuo ovat meillä toimineet vaikka välillä "vääriä" tutteja ollaan käytetty. ;) Hämää kyllä kun ovat niin huomaamattomasti merkatut, väkisin menee sekaisin. :/

• Tirppanen86

Oli pakko käydä ihan tarkastamassa että mikä ihmeen numero :)?!!! Juu, näkyy olevan jokaisen pohjassa numeroita ykkösestä neloseen meidänkin tuttiosissa, en kyllä ole huomannut mitään vaikutusta syömiseen vaikka tässä kuukauden olenkin pullotellut autuaan tietämättömänä noista numeroista! Lieneekö sitten niillä tosiaan mitään vaikutusta koska mielestäni kaikki ovat samanlaisia ja rei´issä ei ole mielestäni eroa.

Hassua vielä sekin että olen ostanut aina 2kpl paketteja tuttiosia ja näköjään niitä numeroita on ripoteltu miten sattuu koska meillä on 3kpl 1, 5kpl 2, 5kpl 3 ja 1kpl 4. Ja yhtään ei ole vielä lentänyt roskiin joten onko niillä oikeasti jokin merkitys???

• .....

oon huomannut, että kun esim. nro 3 on ylöspäin vauvan syödessä, avautuu pullon reikä (joka on sellainen viiltomainen) suuremmaksi, koska vauvan suu litistää sitä tavallaan sen reikäviillon päistä pystyttäin littiin, jolloin se reikä aukeaa suuremmaksi. Sitten taas, jos nro 1 on ylöspäin, siis näkyy siinä vauvan huulien edessä, niin se reikä on vaakasuorassa, jolloin, vaikka tuttia litistää imiessä, ei sieltä tule kovin paljoa nestettä. Ja nro 2 on sit jotain näitten väliltä. Näin oon itse pähkäillyt.

• hupsista!

joo, taidatkin tarkoittaa eri tutteja. luin uudelleen ja huomasin, että taidatkin tarkoittaa, että tuteissa on joko 1,2 TAI 3. Minä taas puhuin tuteista, joissa on samassa tutissa nämä kaikki numerot. :)

• hennaliina

X on vellitutti, 3 on puolivuotiaille ja ylöspäin, 2 on puoleenvuoteen asti, 1 en ole edes nähnyt, mutta oletettavasti se on se ensitutti. sepustukset löytyy pakkauksesta, eli, kun käyt seuraavan kerran kaupassa, niin vilkaise.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe