Vaatimuslista :)

.

-ei ole koskaan sanonut olevansa kunnon mies
-uskollinen, rehellinen ja luotettava
-huumorintajuinen ja rento
-on tyytyväinen elämäänsä ilman naistakin!!!
-naisen tunne-elämä!!!
-hellyydenkipeä, mutta ei iilimato
-älykäs ja sivistynyt
-kannattaa tasa-arvoa!!!
-ei koe naisen menestystä uhkana
-naisia ystävänä
-pitää eläimistä ja luonnosta
-pitää lapsista ja haluaa omia lapsia (ja osaa tehdä tyttöjä! :D)
-omia harrastuksia ja oma elämä, mutta siinä on myös tilaa naiselle
-pitää seksistä, mutta ei pakkomielteenomaisesti
-on hyvä sängyssä
-suhtautuu seksiin kuin nainen!!!
-ei harrasta yhdenillanjuttuja
-ei ole koskaan pettänyt kumppaniaan
-ei käytä huumeita, eikä ole alkoholisti
-ei tupakoi!!!
-ei ole mikään nipo ja liikuntanatsi
-epäitsekäs ja kiltti, mutta osaa pitää puolensa
-ei ole koskaan ollut laastarisuhteessa eikä naisen kanssa vain siksi, ettei tarvitsisi olla yksin
-ei ole koskaan aloittanut uutta suhdetta välittömästi tultuaan jätetyksi
-ei ole koskaan käynyt huorissa

37

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DanCake

Täytän >80% ton raiderin vaatimuksista, mutta en voi mennä takuuseen tuottaako siittiöni tyttöjä eikä mulla ole myöskään naisen tunne-elämää - se olisikin melko mahdotonta. En myöskään ymmärrä mitä tarkoittaa "suhtautuu seksiin kuin nainen", kun omat empiiriset tutkimukseni ovat osoittaneet naisten seksiin suhtautumisessa olevan hyvin huomattavaa varianssia jopa samassa yksilössä. Pelini on menetetty kuitenkin, koska paheisiini kuuluu savukkeet.

• .

seksi ei ole vain fyysinen toiminto, johon kelpaa kuka tahansa.

• etsintään

Olipa sellainen lista, että ei voi kuin toivoa onnea etsintään. Jos tuollaisen löydät, sillä ihan varmasti on jo poikaystävä...

• .

Tiedän tottakai, ettei miehet tuollaisia ole, mutta mieluummin olen sitten yksin kuin tyydyn vähempään. :)

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

Tiedän tottakai, ettei miehet tuollaisia ole, mutta mieluummin olen sitten yksin kuin tyydyn vähempään. :)

- naisen tunne-elämä!!!
        - suhtautuu seksiin kuin nainen!!!

Kerro edes lyhyesti millaista naisen tunne-elämä sitten mielestäsi on ja millä tavoin naiset suhtautuu seksiin eri tavoin kuin miehet ja kuitenkin toivoisit samaa miehiltä?

• .
        kiinnostaa kuulla kirjoitti:

- naisen tunne-elämä!!!
        - suhtautuu seksiin kuin nainen!!!

Kerro edes lyhyesti millaista naisen tunne-elämä sitten mielestäsi on ja millä tavoin naiset suhtautuu seksiin eri tavoin kuin miehet ja kuitenkin toivoisit samaa miehiltä?

huippu on kiintymys, joka rehellisesti sanottuna on mulle ihan täysin arvoton tunne, muutoin kuin koiraltani vastaanotettuna. Nainen rakastuu ja rakastaa, ei pelkästään tunne himoa ja sitten kiinny, kuten mies. Sillä pelkällä himolla ja kiintymyksellä en tee yhtään mitään, siksi mainitsin tuon naisen tunne-elämän oleellisena asiana, joskaan en edes kuvittele, että sellaisia miehiä oikeasti olisi olemassa.

Tuolla seksijutulla tarkoitin sitä, että moni nainen haluaa seksiä vain niiden miesten kanssa, joita kohtaan on tunteita. Tarvitaan siis tuo edellä mainittu naisen tunne-elämä, jotta voisi suhtautua seksiin kuten nainen. Minua ei kiinnosta mies, joka naisi vaikka pystyynnostettua sikaa, jos siinä on sopiva reikä. Minusta sellainen vain yksinkertaisesti on vastenmielistä.

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

huippu on kiintymys, joka rehellisesti sanottuna on mulle ihan täysin arvoton tunne, muutoin kuin koiraltani vastaanotettuna. Nainen rakastuu ja rakastaa, ei pelkästään tunne himoa ja sitten kiinny, kuten mies. Sillä pelkällä himolla ja kiintymyksellä en tee yhtään mitään, siksi mainitsin tuon naisen tunne-elämän oleellisena asiana, joskaan en edes kuvittele, että sellaisia miehiä oikeasti olisi olemassa.

Tuolla seksijutulla tarkoitin sitä, että moni nainen haluaa seksiä vain niiden miesten kanssa, joita kohtaan on tunteita. Tarvitaan siis tuo edellä mainittu naisen tunne-elämä, jotta voisi suhtautua seksiin kuten nainen. Minua ei kiinnosta mies, joka naisi vaikka pystyynnostettua sikaa, jos siinä on sopiva reikä. Minusta sellainen vain yksinkertaisesti on vastenmielistä.

monet naisetkin yhden illan juttuja ja nykyään jopa useampi nainen pettää kuin mitä miehet. Eikö tuo laita jo kyseenalaistamaan että onko ero kuitenkaan noin selvä kuin mitä annat ymmärtää? Entä mistä tiedät ettei miehet kykene rakastamaan?

• .

monet naisetkin yhden illan juttuja ja nykyään jopa useampi nainen pettää kuin mitä miehet. Eikö tuo laita jo kyseenalaistamaan että onko ero kuitenkaan noin selvä kuin mitä annat ymmärtää? Entä mistä tiedät ettei miehet kykene rakastamaan?

mutta ei kenen kanssa tahansa. Ei minua haittaa se, että on harrastanut seksiä jonkun kanssa, koska on ihan oikeasti tykännyt sillä hetkellä siitä henkilöstä ja halunnut häntä, vaan sellainen pakko iskeä ihan kuka tahansa- seksi, joka minusta on iljettävää. Se on vain mun henkilökohtainen mielipide, jokainen tekee elämällään mitä haluaa.

Naisista 1/3 pettää, miehistä 2/3, ainakin useimpien tutkimusten mukaan.

'Entä mistä tiedät ettei miehet kykene rakastamaan?' Kaikkihan sen tietää. Miehet kutsuu usein kiintymystä rakkaudeksi, mutta ei se ole ollenkaan sama asia. Kiintyä voi vaikka vuoheen, rakkaus on ihan eri juttu.

Jos vielä heräsi kysyttävää, niin vastaan illalla, nyt on pakko mennä. :)

• huumorilla luettavissa
        . kirjoitti:

Toki, eikä kaikkea tarvitse ajatella niin tosissaan, mutta jos ihan oikeasti ajattelet edes 80%:sti näin, niin ehkäpä sinun on kuitenkin parempi olla yksin.

Todella.

• .
        huumorilla luettavissa kirjoitti:

Toki, eikä kaikkea tarvitse ajatella niin tosissaan, mutta jos ihan oikeasti ajattelet edes 80%:sti näin, niin ehkäpä sinun on kuitenkin parempi olla yksin.

Todella.

ajattelen sataprosenttisesti noin. Huumoria tässä on vain se, että kirjoitin tuon tietäen, ettei tuollaisia miehiä ole. Vähemmästä en kuitenkaan ole kiinnostunut, mitä iloa minulle muunlaisesta miehestä olisi...

• Pim olet banaani
        . kirjoitti:

ajattelen sataprosenttisesti noin. Huumoria tässä on vain se, että kirjoitin tuon tietäen, ettei tuollaisia miehiä ole. Vähemmästä en kuitenkaan ole kiinnostunut, mitä iloa minulle muunlaisesta miehestä olisi...

Joku päivä sä ehkä löydät miehen joka täyttää listasi joka ikisen vaatimuksen, mutta voi järkytys: sillä onkin pakarassa aivan kauhea karvainen syylä ja se romuttaa mielikuvasi miehestä täysin. Heivaat miehen ja lisäät listaan uuden vaatimuksen. Odotellessa käyt R-kioskilta hakemassa dildoon parit varapatterit.

• .
        Pim olet banaani kirjoitti:

Joku päivä sä ehkä löydät miehen joka täyttää listasi joka ikisen vaatimuksen, mutta voi järkytys: sillä onkin pakarassa aivan kauhea karvainen syylä ja se romuttaa mielikuvasi miehestä täysin. Heivaat miehen ja lisäät listaan uuden vaatimuksen. Odotellessa käyt R-kioskilta hakemassa dildoon parit varapatterit.

ei puhtautta lukuunottamatta ole kovinkaan merkityksellinen, mutta luonteesta en tingi. Ja nuo mitä listasin olivat vain vähimmäisvaatimukset. Asian ytimessä olet siinä, että miehen joka ei täyty noita vaatimuksia korvaa dildo enemmän kuin hyvin.

• Pim olet banaani
        . kirjoitti:

ei puhtautta lukuunottamatta ole kovinkaan merkityksellinen, mutta luonteesta en tingi. Ja nuo mitä listasin olivat vain vähimmäisvaatimukset. Asian ytimessä olet siinä, että miehen joka ei täyty noita vaatimuksia korvaa dildo enemmän kuin hyvin.

Tuo järkyttävä syylä perseessä oli vain symbolinen sillä tiesin, että kun tutustut mieheen löydät siitä virheitä joita et osannut nyt luetella, mutta kirjaat ne kuuliaisesti listaasi ylös sitä mukaa kun ne havaitset.

Saanko arvata vielä, että sen unelmamiehen tulee hyväksyä sinut sellaisena kuin olet?

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

mutta ei kenen kanssa tahansa. Ei minua haittaa se, että on harrastanut seksiä jonkun kanssa, koska on ihan oikeasti tykännyt sillä hetkellä siitä henkilöstä ja halunnut häntä, vaan sellainen pakko iskeä ihan kuka tahansa- seksi, joka minusta on iljettävää. Se on vain mun henkilökohtainen mielipide, jokainen tekee elämällään mitä haluaa.

Naisista 1/3 pettää, miehistä 2/3, ainakin useimpien tutkimusten mukaan.

'Entä mistä tiedät ettei miehet kykene rakastamaan?' Kaikkihan sen tietää. Miehet kutsuu usein kiintymystä rakkaudeksi, mutta ei se ole ollenkaan sama asia. Kiintyä voi vaikka vuoheen, rakkaus on ihan eri juttu.

Jos vielä heräsi kysyttävää, niin vastaan illalla, nyt on pakko mennä. :)

että olen monta kertaa kieltäytynyt pelkästä seksistä? Tuskin olen ainoa mies joka on jättänyt varmoja panoja väliin jos kyse on ollut pelkästä seksistä.

• .
        Pim olet banaani kirjoitti:

Tuo järkyttävä syylä perseessä oli vain symbolinen sillä tiesin, että kun tutustut mieheen löydät siitä virheitä joita et osannut nyt luetella, mutta kirjaat ne kuuliaisesti listaasi ylös sitä mukaa kun ne havaitset.

Saanko arvata vielä, että sen unelmamiehen tulee hyväksyä sinut sellaisena kuin olet?

sanoa... Jos löytäisin miehen, joka olisi kuvailemani kaltainen, niin kyllähän minäkin hyväksyisin hänet sellaisena kuin hän on, koska hän olisi juuri sitä, mitä haluan. Jos joku mies ottaisi minut, hän joko pitäisi minusta ja samalla siis hyväksyisi sellaisena kuin olen tai ei pitäisi ja jatkaisi etsimistä.

• .

että olen monta kertaa kieltäytynyt pelkästä seksistä? Tuskin olen ainoa mies joka on jättänyt varmoja panoja väliin jos kyse on ollut pelkästä seksistä.

ei ole tehnyt mieli seksiä sillä hetkellä.

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

ei ole tehnyt mieli seksiä sillä hetkellä.

mutta olen kieltäytynyt koska olen ajatellut tilanteissa naisten tunteita.

• .

mutta olen kieltäytynyt koska olen ajatellut tilanteissa naisten tunteita.

pystyy kyllä päättämään omasta puolestaan...

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

pystyy kyllä päättämään omasta puolestaan...

mutta entä jos aikuinen nainen ei tiedäkään kaikkea mikä vaikuttaa päätökseen? Myöhemmin on kiitelty suoruudesta ja empatiakyvystä kun olen kertonut syyn. Turha väittää etteikö miehet kykenisi ajattelemaan naisia vaikka tekisinkin mieli seksiä jos sen takia jää jälkeen särkynyt sydän. Seksi ei ole sen arvoista.

• kiinnostaa kuulla

mutta entä jos aikuinen nainen ei tiedäkään kaikkea mikä vaikuttaa päätökseen? Myöhemmin on kiitelty suoruudesta ja empatiakyvystä kun olen kertonut syyn. Turha väittää etteikö miehet kykenisi ajattelemaan naisia vaikka tekisinkin mieli seksiä jos sen takia jää jälkeen särkynyt sydän. Seksi ei ole sen arvoista.

täytän muuten vaatimuslistasi.

• .

ole missään vaiheessa tarkoittanut tuota, vaan sitä, että miehelle on ihan sama kenen kanssa hän harrastaa seksiä, kun taas nainen haluaa juuri nimenomaan sitä ihastuksen kohdetta. Sitä tarkoitin naisen suhtautumisella seksiin.

• .

täytän muuten vaatimuslistasi.

on kyllä ihan hyvä ja kunnioitettava juttu, mutta tarkoitin vähän eri asiaa. Selitin tuohon alemmas.

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

ole missään vaiheessa tarkoittanut tuota, vaan sitä, että miehelle on ihan sama kenen kanssa hän harrastaa seksiä, kun taas nainen haluaa juuri nimenomaan sitä ihastuksen kohdetta. Sitä tarkoitin naisen suhtautumisella seksiin.

ihan sama. En ole koskaan harrastanut pelkkää seksiä vaan mukana on aina ollut tunteita ja aitoa kiinnostusta naista kohtaan.

• .

ihan sama. En ole koskaan harrastanut pelkkää seksiä vaan mukana on aina ollut tunteita ja aitoa kiinnostusta naista kohtaan.

ei ole mitään keinoa tietää, mitä sun pääsi sisällä tapahtuu, niin mitä tuohon nyt sitten voi vastata... Muuta kuin sen, että et kuitenkaan koe seksiä kuten nainen, vaikka et sieltä pahimmasta päästä olisikaan.

• kiinnostaa kuulla
        . kirjoitti:

ei ole mitään keinoa tietää, mitä sun pääsi sisällä tapahtuu, niin mitä tuohon nyt sitten voi vastata... Muuta kuin sen, että et kuitenkaan koe seksiä kuten nainen, vaikka et sieltä pahimmasta päästä olisikaan.

että olet jo etukäteen päättänyt millaisia kaikki miehet ovat. Ilman muuta olen tunne elämältäni erilainen kuin naiset yleensä mutta sovin silti ainakin antamaasi määritelmään naisen tunne-elämästä. Olen tuntenut rakkautta ja itkenyt monen naisen takia. Pidän pelkästä hellyydestä ilman että se johtaa seksiin ja otan naisen tarpeet huomioon sängyssä. Neljästä viimeksi tapailemastani naisesta kaikki ovat halunneet pitää minut kaverina vaikkei suhdetta syntynytkään ja ainakin kahden muistan sanoneen ettei tällaista miestä voi olla olemassa.

• pariudu?
        . kirjoitti:

Et sinä miestä kaipaa, vaan naista. Voisithan sinä alkaa seurustella jonkun naisen kanssa? Tyttölapsen voitte adoptoida, tai hankkiudutte raskaaksi muualla.

• .
        pariudu? kirjoitti:

Et sinä miestä kaipaa, vaan naista. Voisithan sinä alkaa seurustella jonkun naisen kanssa? Tyttölapsen voitte adoptoida, tai hankkiudutte raskaaksi muualla.

seksuaalisesti kiinnostunut naisen vartalosta.

• TietäjäMies

Hieman nauratti nuo kohdat "Ei koskaan" ja sitten joku synti listattu perään. Hmm. Etkö voi kuvitella antavasi anteeksi. Oletko itsekään täysin "puhdas", virheetön ja täydellinen?

• .

ei koskaan kohdat kertoo paljon ihmisen persoonasta. Teon voin antaa anteeksi, mutta kenenkään luonnetta en pysty muuttamaan.

• m 29

Oho, uskon täyttäväni kaikki muut listan kohdat paitsi ehkä ensimmäisen. Joskus vuosia sitten olen saattanut käyttää itsestäni sanaa "kunnon" tai "kunnollinen"... No, ei mua oikeastaan tippaakaan liikuta mitä just sä aattelet musta :)

P.S. Mä oon muuten kunnon mies. Noin, nyt en ainakaan täytä vaatimuslistaasi ;)

• .

tarkoitan noita sinkut ja naisen logiikka palstan surkimuksia, jotka vihaa naisia, mutta silti kutsuvat itseään kunnon miehiksi.

• ..miestä vaan naista....

• .

Tai oikeammin naista miehen kropassa, koska en ole kiihotu naisen vartalosta, vaan miehen.

• . kirjoitti:

Tai oikeammin naista miehen kropassa, koska en ole kiihotu naisen vartalosta, vaan miehen.

...toivottavasti löydät etsimäsi... =)

• tietenkin
        . kirjoitti:

Nainen strap-on dildolla. Ja niitä tyttölapsia voitte adoptoida tai hankkiutua raskaaksi muualla.

• Onnen etsintään tuolla listalla. :-)

• oneoftheannas

-hellä
      -huolehtivainen
      -seksuaalinen ja omapäinen,jännittävä
      -komea,iso on miellyttävä
      -luonnepuolellakin on mielipiteitä riittämiin
      -osaa neuvotella kaikesta.
      -tykkään nallekarhuista,joten BMItä saa olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe