Jos jollain olisi Afrikkalaisia etenkin Nigerialaisten ruokien reseptejä niin oisin kiitollinen jos laittaisit tänne, mielummin helpoimmasta päästä, opettelen vasta tekemään niitä :) Suuri kiitos etukäteen!
Afrikkalaisia/Nigerialaisia reseptejä?
5
1032
Vastaukset
- ..
mut mun on vaikee antaa sulle reseptiä, kun mä en edes tiiä ruoan nimet suomeks..
jos oot helsingistä kotosin niin voisit käydä tuol hakaniemessä, siel on vaikka mitä ja pyydä vaan joltain tummaihoselta naiselta.. ne aina innokkaita auttamaan.
mä oon afrikasta ja mun suomalaiselle miehelleni teen päivittäin vaan afrikalaista ruokaa.. tai noh niinä pvnä kun oon ihan väsynyt sit laita jotain pikaista jauhelihaa ja makaroni. tai muuten kunnon ruokaan..
sun mies varmaa tykkäis jos joskus laitat sille kotimaista foodit.
kiva et joku vaivautuu pitämään miestä tyytyväisenä. afrikan miehet on vaativii välillä.
t. äiti tumma,isä vaale ja pikkunen sekarotunen. =)- Ancelique83
Mutta en ole Helsingistä.
- tääläois pari ohjetta
- Ancelique83
Kiitos, mutta noikin on Ghanlaisia respoja, haussa lähinnä Nigerian ruoka.
- Ancelique83
Ancelique83 kirjoitti:
Kiitos, mutta noikin on Ghanlaisia respoja, haussa lähinnä Nigerian ruoka.
Ghanalaisia*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319