Suomalaista gospelmaailmaa vaivaa minäminä tauti.
Gospelartistit, varsinkin ne nuoremmat, eivät laula Herrasta eivätkä levitä Ilosanomaa. ei. He laulavat itsestään. heidän laulut kertovat siitä miten he ovat niin hyviä/pahoja/syntisiä, ja siitä mitä he tekivät eilen illalla ennen nukkumaan menoa tai muuta vastaavaa.
Eli pääosassa useimmissa gospel biiseissä on artisti itse. ja useimmiten käytetty laulun sana on minä.
Ei tällaisella ilosanomaa levitetä. Ainoa mikä siinä leviää, on artistin ego.
ja sitten ne haastatteluissakiin kertoo vain ittestään, eivätkä Jeesuksesta. Häpeääkö ne Jesseä vai mikä on???
minäminägospel
Ordohereticus
2
229
Vastaukset
- 316
...yriteään saada yleisö viihtymään ja itsekin siinä tienaamaan enemmän kuin "korvaus menetetystä vapaa-ajasta".
- akkep48
Kyllähän gospelartistien joukkoon on tullut paljon sekulaarisen musiikin esittäjiä, jotka hakevat omaa minä-minä etua ja kunniaa. Raamatussa on kirjoitettu mm. seuraavasti:" Minä Heraa en kunniaani jaa"
Kyllä gospelmusiikin/gospelmuusikon tulee kaikessa pyrkiä kirkastamaan Herraa eikä omaa egoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184