www.terveysmehu.fi
Mangosteenista valmistettu, antioksidanttipitoinen tuote, jonka vaikutukset on nyt suomessakin nähty,
mehua suosituksen mukaan 30-90 ml vuorokaudessa, ja voit käyttää mehua suoraan iholle, imeytyessään auttaa kutinaan, ja ihon nopeaan uusiutumiseen,
tämä toimii !
Kokeilkaa tätä
7
722
Vastaukset
- Rike
Voisihan sen testata. Mistä tätä ihmejuomaa saa? Rike
- minähän se olen
katso sen linkin kautta yhteystiedot, sieltä vaan soittamaan niin asiat järjestyy,
- nyt vaan
uskoko...näitä kaupustelijoita aina piisaa ja rahat menee
- ihan
tavallista eri marjoistaja hedelmistä tehtyä mehua. Eikös se auta kun syö noita marjoja ja hedelmiä? Kaikkia on saatavissa kaupasta ja metsästä.
Mehu sisältää: Mangosteenhedelmä kokonaisuudessaan:
Päärynää, mansikkaa, omenaa, mustikkaa, karpaloa, vadelmaa, kirsikkaa sekä viinirypälettä, vettä vain 1 %.- mahtaa tulla
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
- minäkin kokeilin
mahtaa tulla kirjoitti:
näitä kaikkien huuhaa tuotteiden kaupustelijoita-täällä kokeilin Tahitilta maailmalle alkujaan lähtenyttä Noniin mehus. Ei mitään vaikutusta psoriin, kokeilu kesti pari vuotta putkeen ohjeiden mukaan. Rahat menivät vaan prkl.
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon ! - ei todista
minäkin kokeilin kirjoitti:
www.terveysmehu.fi
Yritys antaa 30 vrk kokeilu takuuta, jos et ole tyytyväinen, saat rahasi
takaisin.
Itsekkin monenlaista kokeilleena, olin varautunut, mutta nyt olen tosi tyytyväinen
käyttäjä ja olen saanut apua ihon hoitoon !sitä, että mehusi olisi auttanut psoriin. tarvitaan aina kaksoissokkotutimus, jotta voidaan näyttää aineen teho. siis humpuukia kyseiset liemet. älkää hyvät ihmiset ostako.. heikkouskoisia on helppo jymäyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259