Mitä mieltä olette Mikkelin Amk:sta. Olen hakemassa yhteishaussa mahdollisesti sinne tekniikan yksikköön. Kertokaapa kaikkia kokemuksia, minkälainen koulu, opetus, onko kouluun vaikea päästä jne?
Mikkeli Amk
4
1498
Vastaukset
- Tjaole
Viime vuoden yhteishaussa (tekniikan ja liikenteen alalle), ajattelin kayda katsomassa minkalaiset kokeet ovat etta tiedan sitten talven ja kevaan aikana lukea. Paasinkin sisaan lukematta joten otin vuoden lykkayksen toiden takia.
Joten kunhan terve jarki pelaa ja perusmatikka kunnossa niin ei pitaisi olla hirveita vaikeuksia paasta sinne.Nahdaan siella ensi tammikuussa. - ZZZ
Kannattaa hakea! Itse opiskelin tietotekniikkaa, ja opetus oli laadukasta ja opettajat mukavia. Martti Susitaival, Jaakko Turunen, Jari Hartikainen ja etenkin Tuija Toivakainen, joka oli mukava ja rento.
- Anna
tekniikan yksikköön ajattelit hakea? Minäkin siis sinne suunnittelin hakevani tänä keväänä :) Talotekniikkaan, kattoo nyt et pääseekö sisään ku en oo hirveen varma just noista pääsykokeista...
- Anonyymi
Up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897