Nimi: Hanna Helena Pakarinen
Kirjoita lisää tietoa tänne Hannasta jos haluat että muutkin saavat tiedon, mutta muista, että koko sumi tulee näkemään sen mitä tänne kirjoitatte!
Buu.Blondi
Tietoa Hannasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8
1345
Vastaukset
- huoh...
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
- HANNAFANI-4EVER-
huoh... kirjoitti:
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!! - Zip
joku laittanu tänne näköjään oman kuvansa....
- YUUUUU
HANNAFANI-4EVER- kirjoitti:
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!!Voe vittu! Aika moni taitaa kärsiä aamu-unisuudesta! Ketä kiinnostaa.
- BornCorn?
Siis HUI!!
Taidat todella olla joku Hanna-Fani..
- FoorumPeelo
Hei mitä ideaa tässäkin taas on?
Siis aivan älytöntä!!
"Koko Suomelle" pitää kertoa Hanna Pakarisen toinen nimi ja mitä meikkejä se käyttää kun menee kauppaan jne..
Ei voi olla totta!
Kyllä te olette päästänne seonneet..- Hanski-fani
Aika moni varmaan tietää sen toisen nimen ja millon se on syntynyt!!! HEI HALOO!!!! Suomes on aika monta sen fanii jotka on varmasti selvittänyt siittä tärkeet ja vähän tärkeemmät tiedot!!! Niinpä... Joku on laittanut oman kuvansa tänne... Sitä paitsi toi kuva juttu on niin vanha, kun mä vaan muistan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358