Nimi: Hanna Helena Pakarinen
Kirjoita lisää tietoa tänne Hannasta jos haluat että muutkin saavat tiedon, mutta muista, että koko sumi tulee näkemään sen mitä tänne kirjoitatte!
Buu.Blondi
Tietoa Hannasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8
1336
Vastaukset
- huoh...
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
- HANNAFANI-4EVER-
huoh... kirjoitti:
Miten jaksat tota samaa kuvaa koko ajan?toi on jo vanha vanha juttu,mä oo ainaki nähny ton jo monta vuotta sit...
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!! - Zip
joku laittanu tänne näköjään oman kuvansa....
- YUUUUU
HANNAFANI-4EVER- kirjoitti:
Mä en tajuu että mikä teitä ihmisiä riivaa!! Heti kun tulee uus julkkis niin heti pitää alkaa pilailla! Oisko teistä kovin kivaa että teitä haukuttais vaik läskiperseiks koko aika??!! No kummiskin...
Hanna on syntynyt: 17.4.1981
Trivia: Hanna kärsii aamu-unisuudesta
Ja onhan niitä!!Voe vittu! Aika moni taitaa kärsiä aamu-unisuudesta! Ketä kiinnostaa.
- BornCorn?
Siis HUI!!
Taidat todella olla joku Hanna-Fani..
- FoorumPeelo
Hei mitä ideaa tässäkin taas on?
Siis aivan älytöntä!!
"Koko Suomelle" pitää kertoa Hanna Pakarisen toinen nimi ja mitä meikkejä se käyttää kun menee kauppaan jne..
Ei voi olla totta!
Kyllä te olette päästänne seonneet..- Hanski-fani
Aika moni varmaan tietää sen toisen nimen ja millon se on syntynyt!!! HEI HALOO!!!! Suomes on aika monta sen fanii jotka on varmasti selvittänyt siittä tärkeet ja vähän tärkeemmät tiedot!!! Niinpä... Joku on laittanut oman kuvansa tänne... Sitä paitsi toi kuva juttu on niin vanha, kun mä vaan muistan!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728