Onko täällä ketään muita joilla on aineyhdistelmänä ruotsi ja ranska?
Onko tähtäimessä kieltenopettajan työ, vai oletko jo kyseisessä työssä?
Minua kiinnostaa ylipäätään minkä verran kyseisen aineyhdistelmän omaavia on olemassa, ja miten näiden kielien opettamisella työllistyy.
Miksi päädyit opiskelemaan juuri ruotsia ja ranskaa?
Ruotsin & ranskan opiskelijoita/valmistuneita?
2
438
Vastaukset
- heykiss
Enpä ole valmistunut, enkä osaa vastata sun kysymyksiin, mutta olen kyllä menossa opiskelemaan ruotsia ja ranskaa. :)
Mulle on ranska ollu suuri intohimo ihan siitä asti ku alotin sen opiskelun (neljä vuotta sitten), enkä rakasta mitään enempää kun ranskan lukemista.. Ruotsi on ollu toinen aina siinä rinnalla, lukion ekoilla luokilla kiinnostus tosin hiipu hiukan, mut nyt taas oon ihan innoissaan opiskelemassa. Mua ei oikeestaan mikään muu vedä tähän hommaan paitsi se, miten paljon mä rakastan kieliä. :D Oonhan muitakin kieliä opiskellu, ja kaikista tykkään ja aina haluun oppia uutta, mutta erityisesti ranska ja ruotsi on aina kiinnostanu.. Mulla on tähtäimessä tulkin/kääntäjän hommat, parhaimmassa tapauksessa. Entäs itse?- Uteliasvilma
Minä tähtään opettajaksi. Sitä mietin myös että saako tuolla aineyhdistelmällä mistään opettajan töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132