GILERA SMT VAI GILERA RCR

_janku_

elikkäs oon ostamassa gilera ja kumpi ois parempi ja kertokaa kummastaki hyvät ja huonot puolet eli gilera smt vai rcr?ja yllänkö ajamaan hyvin oon jtn 170cm pitkä:) ja meneekö paljon rahaa jos laittaa kulkee sen 70km/h..olen alottelija nii neuvokaa minua! ja kuin paljon maksaa suht koht hyvät crossikypärät

6

1921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memeehän siihen

Joku hitusen päälle 1000€ menee jos laitat menemäään ~70

• Gilera SMT ja RCR ovat aivan samat mopot. Ainoa ero on vain, että SMT on supermoto ja siinä on kierrosmittari. Ja RCR on enduro jossa ei ole kierrosmittaria.

Että mopo menee 70km/h, ei rahaa mene pakolla yhtään. Kurit poistamalla ja rattaita vaihtamalla se meni itselläni sen 70km/h.
      Mutta jos halua yli 70km/h, suosittelen tehoputkea. Esim. TurboKit maksaa ~140€.

• _janku_

LOL TOI YKS SANO ET 1000e menee??mitä vittua..juu eiköhän sen alle 200e saa menee?

• Kissa-ihminen

Se varmaa tarkotti sakkoja... Verorajahan menee siin 65 km/h....

• viva la revolution

Itte hommasin just smt:n vuosimallia 2013. Viel pitää pari viikkoa odottaa että saan sen tänne kylille ja pääsee kokeilee. Kortti pitäs kans ajaa kohta puoliin.

• Esketitt

Sun pittää ostaa 110cc parmakit ja vahvistettu kampura ja sit 40mm dellorto, kisasähköt ja joku kuriton tehoputki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe