olen hankkimassa ex-ravuria ja haluaisin tietää kuinka paljon rahaa menee hevosen ruokintaan kuukaudessa. hevonen olisi varmaan lämppäri. vastauksia kiitos =)
kuukauden kulut
4
747
Vastaukset
- Jaaaaaaks
Riippunee siitä tuleeko heppanen omaan talliisi vai vuokratalliin. Jos on omassa tallissa, teettkö itse heinät ? Meillä kestää rehusäkki kuukauden eli rehuun 25 € ja heinät tulee omasta takaa, samoin talli ja näin. Mutta mutta, en osaa sanoa kun ei tietoa laitatko omaan talliin (:
- jos
jos otat karsinavuokraa joltai tallilt niin se maksaa noin 100-300 euroo kuussa jotkun kalliit jopa 300-1000euroa kuussa johon sisälyy esim karsina ruuaat (heinä ja kaura ym) ja laidun ehkä karsinan siivous ja kaikki toiminnot tallilla.
- alissa
Huomioithan muutkin kulut, kuin sapuskat? Kengitykset, vakuutukset, mahdolliset eläinlääkärikulut..
Ruokakulutkin määräytyy hyvin pitkälti sen mukaan mitä hevosellesi syötät, jos syö heinän lisäksi kauraa, se on edullisempaa kuin esim täysrehut/myslit. Lisäksi kivennäiset ym mössöt jos hevonen jotain lisiä tarvitsee.- f
mulla on kisakiree poni ja se keulii jos sille antaa porkkanaa.
ootteko keksiny miten tuon sais keulimaan lantulla, tulis paljon halvemmaks revitellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289