MADONNA LIPUT JÄTKÄ SAAREEN HALVALLA
6
543
Vastaukset
- aa22sd
siellä huuto.net:ssä saa madonnan lippuja halvalla. C-liput n. 40-60 €/kpl A-liput 120-170 €/kpl. Nämä siis viime aikoina toteutuneissa kaupoissa. Lippuja on siellä nyt myynnissä lähes 1100:ssa kohteessa ja koko ajan tulee lisää kun viime hetkellä peruuttamaan joutuvat kauppaavat lippujaan. Trokareilla ankeat ajat...:-)
- tatu-----
oltaisiin menty sinne mutta tuli tärkeämpää menoa... (jos ei mene kaupaksi menen kyllä itse sinne...)
- tatu----
NYT ON ISKUN PAIKKA LÄHTEÄ KATSOMAAN MADONNAA JÄTKÄ SAAREEN 6,8 HINTAA ENÄÄ 250€(-100€ SIITÄ OSTA HETI HINNASTA POIS) ELI KUN OTAT OSOTTEEN TOSTA AIKAISEMMASTA VIESTISTÄNI PAINAT SIELTÄ OSTA HETI MAKSAT 2 LIPUSTA VAIN 250 (EI 350!)
- hghi
MYYTY! ja sit viel sil 1 herral joka joka sano et ei saa omii takas niin kyl ainakin sen saa takas helpost viel...
- asd22qw
A-lipusta voi saada omansa takaisin hyvällä tuurilla, mutta b- ja c-liput myydään tappiolla ja kaikki c-liput eivät mene ilmaiseksikaan.
- hih***
asd22qw kirjoitti:
A-lipusta voi saada omansa takaisin hyvällä tuurilla, mutta b- ja c-liput myydään tappiolla ja kaikki c-liput eivät mene ilmaiseksikaan.
A ja b lipuista saa varmaan sen omansa pois, mutta C lipun myyjille tulee tiukka paikka. Nyt on ostajan markkinat eikä todellaakaan kannata maksaa lipuista kuin max 50 e/lippu.
Viimeiset liput myydään varmaan Jätkäsaaren kulmilla torstaina tod. halvalla (25e)
Ja hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184