SIM-lukitun puhelimen

myyminen

Onko mahdollista myydä dna:n sim-lukittua puhelinta? Kuukausi sitten hommasin dna kimpassa tuommosen nokia 5800 XpressMusic puhelimen ja nyt olen tullut siihen tulokseen, että puhelin ei sovikkaan minulle. Onko minun tosiaan pakko pitää tätä luuria tuo 24 kuukautta? Tuota dna:n liittymää en ole vaihtamassa ja olen siihen erittäin tyytyväinen, mutta puhelimesta olisi päästävä eroon.

6

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Mitä ostaja tekisi toimimattomalla puhelimella?

Olet tehnyt kahden vuoden orjasopimuksen ja maksat kapulasta ja liittymästä kaksi vuotta. Eroon et kesken kautta maksuista pääse. Kapulan kyllä voit heittää vaikka järveen mutta siitä huolimatta maksat.

• joku vaan

Oletko aivan varma, että se puhelin on sim-lukittu. Itse ostin dna kimpassa Nokia N73 puhelimen kolme vuotta sitten. Se ei ollut sim-lukittu eli oli täysin samanlainen puhelin minkä saa kaupasta ostettaessa ilman kimppa-sopimusta. Jos dna:lla on edelleen Nokian puhelimet ilman sim-lukitusta voit myydä puhelimen eteenpäin, koska se toimii kaikkien operaattoreiden kaikilla sim-korteilla. Kolme vuotta sitten ei ollut yhdessäkään Nokian puhelimessa sim-lukitusta mitkä myytiin dna-kimppa sopimuksella.

• salazar­

Sim-lukitus on helppo purkaa joko ohjelmistopohjaisesti, kaapelilla tai puhelimen piilotettuja tehdasasetuksia käyttämällä. Voin neuvoa suomeksi tai venäjäksi kuinka kyseinen puhelinmallisi voidaan unlokata, laita viestiä jos vielä luet tätä, laitan meiliosoitteen.

• purku
        salazar­ kirjoitti:

Sim-lukitus on helppo purkaa joko ohjelmistopohjaisesti, kaapelilla tai puhelimen piilotettuja tehdasasetuksia käyttämällä. Voin neuvoa suomeksi tai venäjäksi kuinka kyseinen puhelinmallisi voidaan unlokata, laita viestiä jos vielä luet tätä, laitan meiliosoitteen.

Kiinnostaisi tuo sim-lukituksen poisto. Voisitkos antaa ne ohjeet suomeksi? Jos sim-lukituksen purkaa ja myy sitten puhelimen niin voiko sen maksaa sitten dna:lle kerralla sen puhelimen vai pitääkö tuo 24kk maksaa 9€/kk?

• öklö
        purku kirjoitti:

Kiinnostaisi tuo sim-lukituksen poisto. Voisitkos antaa ne ohjeet suomeksi? Jos sim-lukituksen purkaa ja myy sitten puhelimen niin voiko sen maksaa sitten dna:lle kerralla sen puhelimen vai pitääkö tuo 24kk maksaa 9€/kk?

puhelimen voi maksaa ns. loppuun kesken kytkykaupan mutta olet edelleenkin sitoutunut siihen liittymään

• jkfky
        öklö kirjoitti:

puhelimen voi maksaa ns. loppuun kesken kytkykaupan mutta olet edelleenkin sitoutunut siihen liittymään

Mitenköhän saisi Nokian cs-15 mokkulasta sim lukituksen pois, että voisi käyttää toista liittymää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe